عمومی

تأیید شد: هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ امسال عرضه می‌شود

تأیید شد: هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ امسال عرضه می‌شود

سامسونگ این موضوع را اعلام نکرد که در سال ۲۰۲۴ فقط شاهد معرفی هدست واقعیت ترکیبی این شرکت خواهیم بود یا عرضه‌ی آن نیز در سال جاری انجام خواهد شد. به‌هرحال، انتظار می‌رود حداقل تا پایان سال جاری شاهد رونمایی هدست واقعیت مجازی سامسونگ باشیم و عرضه‌ی نهایی آن احتمالاً اوایل سال آینده و در‌کنار سری گلکسی S25 انجام خواهد شد.

به‌نوشته‌ی تِک‌رادار، اولین هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ از نسخه‌ی اختصاصی سیستم‌عامل اندروید بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این دستگاه نیز احتمالاً تراشه‌ی اسنپدراگون XR2 نسل ۲ پلاس خواهد بود.

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ احتمالاً از دو صفحه‌نمایش میکرو OLED یا OLEDoS استفاده با تراکم ۳٬۵۰۰ پیکسل بر اینچ استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه محصولی رده‌بالا باشد و از اتصال به گوشی سامسونگ و احتمالاً لپ‌تاپ‌ها پشتیبانی کند.

هنوز نمی‌دانیم هدف سامسونگ از معرفی هدست واقعیت ترکیبی رقابت مستقیم با ویژن پرو خواهد بود یا خیر. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ۳٬۵۰۰ دلار است و اگر شرکت کره‌ای بخواهد با این محصول رقابت کند، باید دید هدست واقعیت ترکیبی خود را با چه برچسب قیمتی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا