تکنولوژی

بیلدزآپ روی الوملک سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومانی انجام داد

بیلدزآپ روی الوملک سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومانی انجام داد

در رویداد شب گذشته (۱ آبان)، از قرارداد جدید «الوملک» و «بیلدزآپ» رونمایی شد. طبق این قرارداد بیلدزآپ ۸ میلیارد تومان به‌صورت نقد روی الوملک سرمایه‌گذاری می‌کند. همچنین بقیه این سرمایه‌گذاری غیرنقدی خواهد بود.

«محمد بروجردی»، مدیرعامل بیلدزآپ، در نشست خبری رونمایی از قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک با الوملک که هم‌زمان با چهارمین سالگرد تأسیس این شرکت برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از این همکاری، به نقش کلیدی شرکت‌های «کیسون» و «شناسا» به‌عنوان حامیان مالی بیلدزآپ اشاره کرد. وی تأکید کرد طی سال‌های گذشته تجربیات ارزشمند این 2 شرکت نقش بسزایی در رشد و توسعه بیلدزآپ داشته است.

الوملک

بروجردی هدف اصلی این سرمایه‌گذاری را تمرکز بیلدزآپ روی حوزه نوظهور پراپتک و ارائه راهکارهای فناورانه برای حل چالش‌های پیچیده بازار املاک ایران اعلام کرد. او گفت: «نابرابری در بازار مسکن در ایران باعث شده حوزه پراپتک اهمیت زیادی داشته باشد؛ به همین دلیل ما هم فعالیت‌های خود در بیلدزآپ را روی پراپتک متمرکز کردیم.»

«رضا سرخوش»، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات کیسون، با‌ اشاره‌ به سابقه پنجاه‌ساله این شرکت در صنعت ساختمان و املاک، بر اهمیت نوآوری و استفاده از روش‌های نوین در مهندسی و ساخت‌وساز تأکید کرد. وی این رویکرد را مهم‌ترین اولویت کیسون در سال‌های اخیر دانست.

«امید صادقی»، مدیرعامل الوملک، نیز با بیان اینکه ورود این شرکت به بازار مسکن از طریق ارائه خدمات کارشناسی و قیمت‌گذاری ملک بوده است، سال ۱۴۰۰ را آغاز جدی فعالیت‌های آنلاین این شرکت در حوزه قیمت‌گذاری املاک اعلام کرد. صادقی با اشاره به تحولات جهانی در حوزه پراپتک، بر همراهی الوملک با این تحولات تأکید کرد.

«محمدصادق سبحانی»، مدیرعامل تریگ‌آپ، نیز بر تمرکز این شتاب‌دهنده بر حوزه مسکن اشاره کرد. همچنین «سیدحمیدرضا علوی»، معاون سرمایه‌گذاری شناسا، ایجاد نهادهای مشترک و سرمایه‌گذاری‌های هم‌زمان را از عوامل کلیدی توسعه اکوسیستم استارت‌آپی کشور برشمرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا