بازی

به‌روزرسانی TMNT: Shredder’s Revenge حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

به‌روزرسانی TMNT: Shredder’s Revenge حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

نسخه جدید بازی لاکپشت‌های نینجا (TMNT: Shredder’s Revenge) به واسطه جدیدترین به‌روزرسانی شامل یک مد آرکید سفارشی، فیلترهای رترو و چندین افزونه تازه می‌شود.

این به‌روزرسانی جدید توسط استودیوی Tribute Games و ناشر بازی، Dotemu به صورت رایگان در اختیار طرفداران و بازیکنان این اثر قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبیگاهی قهرمانان کوچک هم کارهای بزرگ می‌کنند
معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبی

در توضیحات این آپدیت اینطور وصف شده که به‌روزرسانی جدید که مد آرکید سفارشی را به لاکپشت‌های نینجا اضافه کرده، بازی را به یک دستگاه آرکید تبدیل می‌کند. بازی و تجربه خود را شخصی سازی کنید؛ از قابلیت Free Play درکنار حملات ویژه کلاسیک، دشمنان سریع‌تر، قطع صدای کنایه‌های شخصیت‌ها و سایر موارد استفاده کنید. البته تنها ضعف این بخش، قفل شدن اچیومنت‌ها است.

همچنین ویژگی گرافیکی جدید که شامل فیلترهای تازه می‌شود، به بازیکن اجازه می‌دهد تا فیلتر تلویزیون‌های CRT (خمیده یا تخت) یا VCR را از طریق تنظیمات روی صفحه اعمال کنند. درکنار ویژگی‌های جدید، این به‌روزرسانی تعدادی عیب یابی و رفع باگ و گلیچ، حل مشکل کرش کردن را شامل می‌شود و همچنین یکی از باگ‌های بزرگ بازی که حتی با وجود داشتن زره، آسیب شدیدی به بازیکن وارد می‌شد را حل کرده است.

TMNT Shredders Revenge

البته تمامی ویژگی‌های این به‌روزرسانی به بخش تک نفره منتهی نشده و بازیکنانی که به بخش چند نفره TMNT: Shredder’s Revenge نیز علاقه دارند می‌توانند از دکمه جدید تازه سازی در لابی جستجوی بازیکن استفاده کنند. همچنین نحوه محاسبه امتیاز در بخش آرکید بهبود یافته و بازیکنان حتی اگر بازی را ترک کنند نیز امتیازشان محاسبه خواهد شد.

این بازی در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۶ خرداد ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، سوییچ و پی سی منتشر شد. همچنین مدتی بعد و در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۴ آبان ۱۴۰۱)‌ برای پلی استیشن ۵ منتشر شد و استقبال بسیار خوبی از این اثر توسط طرفداران و منتقدین صورت گرفت، به صورتی که میانگین نمرات بازی در متاکریتیک براساس ۴۶ نقد برابر با ۸۵ است. در صورت علاقه می‌توانید «بررسی بازی TMNT Shredder’s Revenge» را در lastech مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!اسکیت‌سوارانی تا دندان مسلح!
بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا