رمز ارز

به‌روزرسانی جدید سولانا، ناجی بزرگ این ارز دیجیتال؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که سولانا در سال ۲۰۲۳ می‌تواند روزهای سخت خود را پشت سر بگذارد و به شبکه جذاب‌تری برای سازندگان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تبدیل شود.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، Metaplex، پلتفرمی برای توکن‌های NFT مستقر در شبکه سولانا، به تازگی از ارتقای جدیدی خبر داده که اجرای حق امتیاز و تعیین مجموعه قوانین اختیاری برای حق امتیاز را امکان‌پذیر می‌کند. در واقع، با این به‌روزرسانی، سازندگان NFT خواهند توانست هر بار که توکن آنها خریدار جدیدی پیدا می‌کند، سهمی را به عنوان سود دریافت نمایند. طبق گزارش‌ها، پلتفرم Metaplex قصد دارد این ویژگی را از تاریخ ۶ ژانویه برای NFTهای سولانا فعال کند.
انتظار می‌رود که این اقدام، سازندگان بیشتری را تشویق کند که بلاکچین سولانا را برای ایجاد NFTهای خود بپذیرند. این موضوع به نوبه خود می‌تواند باعث افزایش تقاضا برای ارز دیجیتال SOL و حجم معاملات آن نیز شود.
در همین راستا، داده‌های بازار نشان می‌دهند که در زمان نگارش این خبر، سولانا در محدوده قیمتی ۱۱٫۰۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۳ درصد رشد دارد. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته سولانا نیز به ترتیب ۱۲٫۳۵ درصد و ۷۸٫۵ درصد افزایش یافته است.
این عملکرد قابل‌توجه سولانا باعث شده که این ارز دیجیتال در جایگاه دوم پرسودترین رمزارزهای بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) و همچنین، در جایگاه دوم جدول ترندترین رمزارزهای بازار قرار بگیرد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا