تکنولوژی

به‌روزرسانی جدید ادتریس؛ تحلیل و گزارش‌ها سریع‌تر از همیشه

به‌روزرسانی جدید ادتریس؛ تحلیل و گزارش‌ها سریع‌تر از همیشه

ادتریس یکی از ابزارهای اتریبیوشن در ایران، با ارتقای اساسی در ساختار ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها، سرعت و کارآیی پنل کاربری خود را به‌طرز چشمگیری افزایش داده است. این بهبود در زیرساخت‌ها امکان نمایش و تحلیل داده‌ها را تا چندین برابر سریع‌تر کرده و مارکترها می‌توانند گزارش‌های جامع و تحلیل‌های کاربردی را با سرعتی بی‌سابقه از رفتار کاربران دریافت کنند.

ادتریس یک پلتفرم اتریبیشون در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است که به‌عنوان واسط بین اپلیکیشن‌ها و تبلیغ‌دهنده‌ها قرار می‌گیرد. یکی از اساسی‌ترین نیازهای اپلیکیشن‌ها و بخش مارکتینگ اپ‌ها، اتریبیوت کردن کاربران و دسته‌بندی شبکه‌های تبلیغاتی است. ادتریس منبع نصب اپلیکیشن را شناسایی،‌ از تقلب در نصب جلوگیری و بهترین و مؤثرترین شبکه تبلیغاتی برای نصب اپلیکیشن را شناسایی می‌کند.

آخرین بهینه‌سازی ادتریس سبب شده است تا زمان پردازش گزارش‌ها به شکل چشمگیری کاهش یابد. به‌عنوان مثال، در پردازش گزارش‌های کوهورت سه‌ماهه (نظیر retention، نرخ ریزش و درآمد) زمان پردازش تا ۹۰٪ بهبود یافته است. همچنین، کوئری‌های مربوط به سگمنت‌های پیچیده تا ۹۵٪ سریع‌تر شده و شاخص‌های روزانه و ماهانه (DAU، WAU، MAU) نیز به‌طور قابل توجهی بهینه شده‌اند.

نتایج حاصل از پایگاه‌های تحلیلی معتبر (مانند Statista و SensorTower) تأیید می‌کند که بهبود سرعت و کاهش مصرف منابع در ادتریس، آن را به گزینه‌ای قدرتمند در میان ابزارهای داخلی و بین‌المللی تبدیل کرده است.

این تحول در ادتریس آغاز فصلی جدید از سرعت و کارآیی در تحلیل داده‌های دیجیتال مارکتینگ است که به کاربران امکان می‌دهد به بهترین نتایج و تحلیل‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن دست یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا