بازی

به‌روزرسانی بعدی Halo Infinite شخصی‌سازی را گسترده‌تر می‌کند

به‌روزرسانی بعدی Halo Infinite شخصی‌سازی را گسترده‌تر می‌کند

استودیو 343Industries جزئیات به‌روزرسانی جدید دراپ پاد (Drop Pod) بازی Halo Infinite که قرار است فردا شب ۹ آگوست (۱۸ مرداد) منتشر شود را اعلام کرده است.

در پست جدید Halo Waypoint، استودیو سازنده تأیید کرد که شخصی‌سازی کلاه‌خود را ساده‌تر می‌کند. بازیکنان اکنون می‌توانند از تمام شیشه‌های کلاه (Visor) برای همه کلاه‌خودها استفاده کنند، این در حالی است که این قابلیت قبلا تنها در پنج هسته زرهی موجود پخش شده بود.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

به دنبال دریافت نظرات طرفداران و علیرغم برخی پیچیدگی‌ها، این به‌روزرسانی همچنین اجازه می‌دهد تا برخی ضمیمه‌های کلاه Mark VII را در چندین کلاه‌خود دیگر استفاده کنید. از طرف دیگر سازندگان اعلام کردند که تعداد کل گزینه‌های شخصی‌سازی نسبت به قبل بسیار افزایش یافته است.

در به‌روزرسانی جدید دراپ پاد، پلی‌لیست‌های رنک بیشتری در راه هستند که با Ranked Doubles دو هفته پس از انتشار آپدیت آغاز می‌شوند. یک پلی‌لیست تیمی دو نفره نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. سازندگان در این باره اعلام کردند:

ما وضعیت Ranked Doubles و تمام پلی‌لیست‌های خود را پس از اضافه شدن آن به ترکیب مچ‌میکینگ، کنترل خواهیم کرد. اگر همه پلی‌لیست‌ها به عملکرد مورد انتظار ادامه دهند، این موارد اضافه شده را حفظ خواهیم کرد و به آزمایش افزودن پلی‌لیست‌های Ranked بیشتری در آینده ادامه خواهیم داد.

باید اشاره کرد که بخش کوآپ کمپین داستانی Halo Infinite، حتی پس از خروج از حالت بتا، مچ‌میکینگ آنلاین ارائه نخواهد کرد. یکی از نمایندگان ایکس باکس اخیراً در بیانیه‌ای این موضوع را تأیید کرد، در حالی که برای مچ‌میکینگ موارد جایگزینی را توصیه کرد.

مچ‌میکینگ آنلاین در کوآپ نهایی در دسترس نخواهد بود. ما شما را تشویق می‌کنیم که به استفاده از Halo LFG (جستجوی گروه هیلو) و ویژگی جدید تماس صوتی دیسکورد در ایکس‌ باکس ادامه دهید تا در حین فاز بتا، بازیکنان دیگر را پیدا کنید که پارتی تشکیل بدهید.

Halo Infinite

به تازگی جوزف استیتن، سرپرست تیم خلاق استودیو 343Industries فاش کرد اگرچه از موقعی که او به تیم پیوست محتوای چندان زیادی را از بازی حذف نکردند، اما مقیاس بازی را به طرز قابل توجهی کاهش دادند.

در دیگر اخبار مرتبط با Halo Infinite نیز فردی توانست یکی از مینی‌گیم‌های بازی مرکب (Squid Game) را در اینیفیت بازسازی کند و فرد دیگری نیز با استفاده از مد لو رفته فورج (Forge)، دموی معروف و کنسل‌ شده‌ی PT از سایلنت هیل را بازسازی کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا