بازی

به‌دست آوردن اقلام تزئینی در Overwatch 2 برای یک شخصیت پنج سال زمان می‌برد!

به‌دست آوردن اقلام تزئینی در Overwatch 2 برای یک شخصیت پنج سال زمان می‌برد!

اگر قصد دارید کلکسیون کاملی از اقلام تزئینی یکی از قهرمانان Overwatch 2 را به صورت رایگان و از طریق بازی کردن جمع‌آوری کنید، به پنج سال زمان نیاز خواهید داشت.

همان‌طور که مطلع هستید، اورواچ ۱ پس از طی مسیری که از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده بود، در هفته‌ای که گذشت به پایان راه خود رسید و اکنون با Overwatch 2 جایگزین شده است. یکی از تغییرات اساسی بازی، رایگان شدن و حذف لوت باکس‌ها و تعویض آن‌ها با سیستم بتل پس، اقلام تزئینی پولی و میزان زیادی گرایند است.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

طرفداران این مجموعه در ساب‌ردیت بازی محاسبه کردند که برای آزادسازی تمامی آیتم‌ها برای جدیدترین قهرمان این بازی، یعنی Kiriko بدون پرداخت مبلغ، دقیقا چه مدت زمانی را نیاز دارید تا بازی کنید.

به جای لوت باکس‌ها، شما اکنون این اقلام تزئینی را با سکه‌ها باز می‌کنید که هر هفته می‌توان ۶۰ سکه به طور رایگان کسب کرد. به دست آوردن تمامی آیتم‌های Kiriko نیازمند ۱۵۶۰۰ سکه است که به طور دقیق ۲۶۰ هفته یا پنج سال زمان می‌برد!

overwatch

یا از دیگر مواردی که می‌توان مثال زد، باز کردن یک اسکین عادی است که ۱۹۰۰ سکه قیمت دارد و دریافت آن از طریق رایگان و صرفاً با انجام بازی، دقیقا ۴ ماه زمان می‌برد. با این اوصاف، اگر فرض کنیم که هیچ تغییری در سیستم اقتصادی بازی در آینده رخ نمی‌دهد، شما می‌توانید تمامی پنج اسکین، سه ایموت، پنج چارم اسلحه، دو انیمیشن پیروزی، نه دیالوگ جدید، ده اسپری و دو ویدیوی هایلایت شخصیت Kiriko را تا سال ۲۰۲۷ به‌دست آورید.

البته ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. شخصیت یاد شده دارای دو دراپ مخصوص از Twitch هم هست که از شما می‌خواهد به مدت ۱۱ ساعت، استریم‌های اورواچ ۲ را در توییچ تماشا کنید تا اسکین Legendary Sukajan، اسپری و چارم جدید را باز کنید.

گرایند کردن شدید را هم که کنار بذاریم، این بازی به واسطه مشکلات عدیده‌ای که در لانچ خود داشت زیاد مورد استقبال طرفداران قرار نگرفته است. وضعیت تا حدی ناامید کننده بود که توسعه دهنده این عنوان روز گذشته از طرفداران عذرخواهی کرد.

با این اوصاف تنها کاری که می‌توان کرد، صبر کردن است و باید دید که آیا بلیزارد قصد متحول کردن سیستم اقتصادی و گرایند بازی را دارد یا خیر.


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا