بازی

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای ایرانیان

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای ایرانیان

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی زبانشناس قطعا یکی از بهترین هاست. چرا؟ در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخی درست و شفاف به این موضوع بدهیم. اپلیکیشن­‌های آموزش زبان قدمت زیادی دارند و با جلوتر رفتن زمان نیاز به آن‌ها بیشتر حس می­شود. زندگی ماشینی زمان حضور در کلاس را از ما گرفته و امروز ترجیح می­دهیم هر مهارتی را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه بدست بیاوریم. در این نوشته اپ زبان‌­آموز زبانشناس را بررسی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

چرا باید از نرم‌­افزار­های آموزشی استفاده کنیم؟

حواس پنجگانه انسان در زمان آموزش باید درگیر باشد. زمانی که کتابی را می‌­خوانید، تنها از حس بینایی خود برای یادگیری بهره می­برید. تصور کنید که چه اتفاقی می­افتد اگر یک حس دیگر به تجربه کتاب­خوانی شما افزوده شود. مثلا کتاب را بخوانید و بشنوید. قطعا این تجربه سرعت و پایداری بیشتری خواهد داشت.

دلیل اینکه با ورود به موقعیت، زبان را بهتر یاد می­گیریم هم دقیقا همین است. وقتی که به جامعه وارد می­شویم حواس پنجگانه را برای آموزش زبان به کار می­اندازیم و دقیقا به همین خاطر زبان را زودتر یاد می­‌گیریم. نرم افزار­های آموزشی نیز همچنین کاری را خواهد کرد. آن‌ها حواس 5گانه شما را درگیر خود می­کنند و یادگیری را افزایش خواهند داد. به همین خاطر است که استفاده از این نرم افزار­ها را به شما پیشنهاد می­دهیم. اصلی‌­ترین دلیل آن همین مورد است بقیه موارد مثل سهولت دسترسی، قیمت و … در اولویت دوم هستند.

بررسی کامل برنامه زبان‌­آموزی زبانشناس

نرم افزار زبان‌­آموزی زبانشناس یکی از بهتر­ین گزینه‌­هایی که در داخل ایران در دسترس شماست. این برنامه به دست افرادی متخصص در این حوزه تهیه شده است. افرادی که سال‌ها سابقه در تولیدمحتوای آموزشی زبان انگلیسی دارند و هر کدام صاحب نام در این حوزه هستند. این اپ را می­توانید از تمام فروشگاه­‌های معتبر داخلی و خارجی دانلود و نصب نمایید. در ادامه بخش‌­هایی از این نرم افزار جذاب را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما بمانید.

آموزش ثبت نام در اپلیکیشن

ثبت نام در نرم افزار آموزش زبان انگلیسی زبانشناس به سادگی آب خوردن است. برای ثبت نام کافی است یک ایمیل یا شماره تلفن همراه داشته باشید و بعد هم با وارد کردن آنها حساب خود را تکمیل کنید. امکان ثبت نام و ورود اکسپرس یا سریع نیز از طریق اکانت گوگل فراهم است. اگر جیمیل دارید با استفاده از همان می‌توانید به سرعت ثبت نام کنید و بعد هم از طریق همین روش وارد برنامه شوید.

روشی نوین در تعیین سطح زبان

تعیین سطح زبان کار دشوار و زمان­بری است. اگر قصد دارید جدی تعیین سطح کنید مراجعه حضوری و امتحان کاغذی بهترین گزینه است. اما گاهی ما می­‌خواهیم در سطح خیلی معمولی و در سریع‌­ترین زمان ممکن یک پاسخ دقیق بگیریم. در اینجور مواقع شاید دیگر تعیین سطح حضوری به کار ما نیاید.

سایت­‌های تعیین سطح آنلاین نیز وقت زیادی از ما خواهند گرفت و دقت بالایی برای پاسخ دادن به سوالاتشان نیاز است. زبانشناس یک روش جدید برای تعیین زبان‌­آموزانش به کار گرفته و با این روش در سریع‌­ترین زمان ممکن سطح خود را خواهید فهمید.

با ثبت نام در این اپ تست شما شروع خواهد شد و کمتر از 3 دقیقه زمان می­برد تا سطح خود را بفهمید. این تعیین سطح بیشتر تمرکزش بر روی دایره واژگانی شماست و بر همین اساس هم سطح شما را حدس می­زند.

دروس مختلف و متنوع

هیچ اپلیکیشن داخلی وجود ندارد که سطح آموزش زبان را به شکل دوره­ای برای زبان‌­آموزان جدا کند. در برنامه آموزش زبان انگلیسی زبانشناس شما از سطح بسیار پایین تا سطح فوق‌العاده پیشرفته دوره دریافت خواهید کرد. دوره­های سبک با قصه­‌های کوتاه و کودکانه شروع می‌­شوند و دوره‌­های پیشرفته منابع دانشگاهی و معتبر علمی دارند. در این برنامه شما دوره‌های مخصوص مکالمه را نیز خواهید یافت. مزیت شرکت در دوره مکالمه انگلیسی این است که شما تنها بر روی یک بخش از آموزش زبان تمرکز می­کنید و به همین دلیل هم آن را بهتر یاد می­گیرد. تمامی این دوره­‌ها دارای اطلاعات مفید و کاملی هستند و می­توانند جای کلاس حضوری را برای شما پر کنند. برخی دوره‌­ها علاوه بر آموزش بر جنبه سرگرمی نیز تمرکز کرده‌­اند شما علاوه بر آموزش سرگرم خواهید شد و از محتوای دوره لذت خواهید برد.

هدف روزانه یا دیلی گُل

اگر با نرم افزار­های آموزش زبان انگلیسی کار کرده باشید متوجه شده­اید که هر کدام از این نرم­افزار­ها یک بخش برای تعیین هدف روزانه دارند. هدف روزانه درواقع شناختی درست از شما به خودتان خواهد داد. برای مثال شما اگر بدانید که در طول روز چقدر می‌خواهید زمان برای یادگیری زبان انگلیسی خرج کنید برنامه‌­ریزی درست­‌تری پیدا خواهید کرد و بر همین اساس هم اپلیکیشن، دروس را مناسب با زمان شما ارائه خواهد داد. اگر شاغل هستید و مشغله زیادی در طول روز دارید از زمان­های کم مثل 5 دقیقه در روز شروع کنید و اگر دانشجو و طالب فیض هستید زمان آموزش روزانه را بالاتر ببرید تا 1 ساعت در روز هم قابلیت چنین افزایشی را خواهید داشت.

ابزار­های روند یادگیری

بهترین بخش هر آموزشی بخش تحلیلی آن است. بدون بخش تحلیلی عملا ما هیچ اطلاعاتی از دانشی که آموختیم نداریم و نمی­توانیم جنبه­‌های مختلف آن را بررسی کنیم. یکی دیگر از مزیت­‌های نرم افزار آموزش زبان انگلیسی زبانشناس ارائه ابزار تحلیل برای یادگیری هر چه بهتر است. به کمک قسمت روند یادگیری شما روز­هایی را که آموزش دیده­اید و تمرین کرده‌اید، بررسی می­‌کنید، متوجه سطح آموزش لغت خود خواهید شد، امتیازات خود را مشاهده خواهید کرد و به این شکل تصویری درست از عملکرد خود پیدا می­کنید.

جعبه حفظ کلمه لایتنر

جعبه لایتنر یک ابراز کمکی و سیستمی برای یادگیری است. این جعبه بر اساس شکل حافظه شما عمل خواهد. کار این جعبه فرستادن اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت است. 50 درصد مطالبی که ما می‌­آموزید یک روز پس از آموزش از یاد شما خواهد رفت. لایتنر با یادآوری این موضوع مانع از هدر رفت اطلاعاتی شما خواهد شد. برای مثال اگر معنی یک کلمه را ندانید، در روز دوم دوباره آن را تمرین می­کنید. در روز سوم معنی­اش را به یاد دارید، در روز چهارم این معنی در حال جاگیری در مغز شماست و در روز پنجم دیگر معنی کلمه به حافظه بلند مدت شما رفته است.

لاینتر در زبانشناس

حالا که این همه در مورد جعبه لاینتر و مزایا و کارکردش توضیح دادیم باید بدانید که اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس در برنامه خود جعبه لایتنر هم تعبیه کرده است. به کمک این ابزار شما لغت را به خوبی فراخواهید گرفت و دیگر نگرانی از بابت حفظ آن‌ها نخواهید داشت.

سخن آخر

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی زبانشناس را هر چه زودتر تهیه کنید و سطح زبان خود را بالا ببرید. اگر خانه­‌دار هستید و وقتی برای رفتن به کلاس حضوری ندارید، اگر شاغل هستید و وقت نمی‌­کنید در روز زمان زیادی را برای یادگیری زبان صرف کنید، اگر دانشجو یا دانش‌­آموز هستید و به دنبال یک راه سریع و ارزان قیمت برای یادگیری زبان می­گردید، استفاده از اپ زبانشناس را به شما توصیه می­کنیم. برای دانلود این اپ کافیست سری به فروشگاه‌­های معتبر خارجی و داخلی دانلود اپ بزنید یا مستقیما به وبسایت زبانشناس بروید. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا