رمز ارز

بهترین شت کوین های سال ۲۰۲۳ کدامند؟

زمان مطالعه: 9 دقیقه

شت‌کوین‌ها رمزارزی‌هایی هستند که ارزش بسیار کمی دارند و اغلب پیشرفتی هم نمی‌کنند. با این حال ارزش برخی شت‌کوین‌ها به دلایل مختلف افزایش می‌یابد و همین موضوع سرمایه‌گذاران را برای خرید این توکن‌ها وسوسه می‌کند. همه نام دوج کوین را شنیده‌ایم. این ارز ابتدا برای شوخی راه‌اندازی شد و یک شت کوین بود ولی حالا ارزش بسیاری پیدا کرده و طرفداران زیادی همچون ایلان ماسک دارد. در بازار رمزارزها از این دست کوین‌ها فراوان پیدا می‌شود. البته همه کامیابی دوج کوین را نخواهند داشت. بعضی تا آخر شت کوین باقی می‌مانند و ارزشی پیدا نمی‌کنند. در این مقاله بهترین شت کوین های سال 2023 را به شما همراهان رمزارز نیوز معرفی می‌کنیم. این ارزها ممکن است آینده خوبی داشته باشند. با ما همراه باشید.

شت کوین چیست؟

شت‌کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که کاربرد و اعتبار زیادی ندارند اما ممکن است در بازار تأثیرگذار باشند. بسیاری از پروژه‌های رمزارزی صرفاً بر اساس یک ایده ساده توسعه می‌یابند اما یک استراتژی بازاریابی کارآمد یا سرمایه‌گذاری توسط افراد مشهور ممکن است همه چیز را یکباره تغییر دهد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

آشنایی با کاندیدهای بهترین شت کوین سال 2023

هر ساله رمزارزهای زیادی معرفی می‌شوند. کارشناسان و اینفلوئنسرهای بازار رمزارزها توکن‌های مختلفی را به عنوان شت کون معرفی می‌کنند. در ادامه ۱۲ رمزارز را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند کاندید بهترین شت کوین سال 2023 باشند.

1. لاو هیت اینو (LHINU)

اولین گزینه برای بهترین شت کوین سال 2023 رمزارز LHINU یا پروژه Love Hate Inu است. هدف این پروژه ایجاد انقلابی در رأی‌گیری‌ها و نظرسنجی‌های آنلاین خواهد بود. شروع به کار و عرضه اولیه پروژه لاو هیت اینو موفقیت‌آمیز بود و در کمتر از یک هفته حدود ۵۱۴ هزار دلار جمع‌آوری کرد. پیش‌فروش این توکن ۸ مرحله خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود قیمت رمزارز LHINU تا 0.000145 دلار افزایش پیدا کند.

بهترین شت کوین های سال 2023

قرار است بیش از ۹۰ درصد توکن‌های این پروژه فروخته شود تا احتمال کلاهبرداری به روش «کلاهبرداری راگ پول» به حداقل برسد. ایده جذاب، فروش حداکثری توکن‌های عرضه‌شده و توسعه روی شبکه اتریوم مهم‌ترین ویژگی‌های Love Hate Inu محسوب می‌شود که سرمایه‌گذاران زیادی را برای خرید توکن LHINU قانع کرده است.

2. تامادوج (TAMA)

تامادوج (Tamadog) یکی از بهترین رمزارزهای جدید در بازار کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. پس از سر و صدای فراوان، پیش‌فروش این رمزارز به رقم ۱۹ میلیون دلار رسید که یک رکورد به حساب می‌آید. با وجود بازار نزولی شاهد سرمایه‌گذاری ۵۵ و ۴۰ اتریومی از سوی نهنگ‌های کریپتو روی این پروژه بوده‌ایم. لیست شدن در صرافی اوکی‌اکس (OKX) نیز باعث افزایش اعتبار تامادوج شد. تامادوج پروژه متاورسی خود را با نام تاماورس (Tamaverse) توسعه داده است. پلتفرم تاماورس (Tamaverse) صرفاً یک بازی با الگوی درآمدی P2E نیست و قابلیت‌های فراوانی دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های تامادوج، تورم‌زا بودن است. تنها ۲ میلیارد توکن TAMA عرضه خواهد شد و همین موضوع سبب افزایش قیمت این شت کوین در بلندمدت می‌شود. استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) نیز یکی دیگر از راهکارهای توسعه‌دهندگان این پروژه برای افزایش ارزش TAMA است.

3. متروپولی (METRO)

بهترین شت کوین های سال 2023

پروژه متروپولی (Metropoly) تلاش می‌کند صنعت املاک و مستغلات را با بلاکچین ترکیب کند. در واقع پلتفرم متروپولی بستری برای خرید املاک از طریق بلاکچین و رمزارزها است. به کمک این پلتفرم چندین نفر سرمایه‌های خود را ترکیب و یک ملک را خریداری می‌کنند. حداقل سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها ۱۰۰ دلار است. توکن بومی این پروژه با نماد MERTO‌ عرضه شده است و مالکیت ملک‌ها نیز از طریق توکن NFT اعطا می‌شود. جالب است بدانید که سرمایه‌گذاران بزرگ این پروژه می‌توانند از طریق دریافت اجاره ملک‌ها نیز درآمد داشته باشند.

4. Swords of Blood (SWDTKN)

بهترین شت کوین های سال 2023

پروژه Swords of Blood یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) است که آینده روشنی در سال ۲۰۲۳ دارد. جلوه‌های بصری زیبا و داستان جذاب، مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی مبتنی بر بلاکچین است. به نظر می‌رسد این پروژه بتواند اولین بازی با رتبه AAA در بلاکچین پالیگان (Polygon) باشد. رمزارز SWDTKN توکن بومی این پروژه است. از این توکن برای اعطای پاداش و امتیاز یا خرید و فروش ابزارها استفاده می‌شود.

5. بازی سکیوردورس (SVC)

یکی دیگر از گزینه‌ها در لیست بهترین شت کوین های سال 2023 توکن بومی بازی Securedvers است. این بازی که با الگوی P2E توسعه یافته، گیم‌پلی ساده و هیجان‌انگیزی دارد. شرکت Portsea Games این بازی را توسعه داده است. این شرکت سوابق درخشانی در حوزه بازی‌های واقعیت مجازی (VR) دارد. توکن بومی این پروژه با نماد SVC‌ نمایش داده می‌شود.

بهترین شت کوین های سال 2023

بازیکنان در ازای پیروزی و موفقیت در نبردها رمزارز SVC‌ دریافت خواهند کرد. تا امروز ۲۷۳ میلیون توکن SVC عرضه شده و قیمت آن کمتر از 0.02 دلار است. تیم توسعه این پروژه قصد دارد با بهبود رابط کاربری، اضافه کردن نقش‌های جدید و استفاده بهتر از فناوری VR، سرمایه‌گذاران و کاربران بیشتری را در سال ۲۰۲۳ جذب کند.

6. بتل اینفینیتی (Battle Infinity)

قطعاً یکی از بهترین شت کوین ها در سال 2023 رمزارز IBAT است. این رمزارز توکن بومی بازی Battle Infinity است. این بازی مبتنی بر NFT است و امکان درآمدزایی برای کاربران را فراهم می‌کند. بازی بتل اینفینیتی دارای ۶ پلتفرم مختلف مثل بتل سواپ (Battle Swap)، بتل استیک (Battle Stake) و بتل آرنا (Battle Arena) است. کاربران با استفاده از هدست واقعیت مجازی (VR) در محیط بازی قرار می‌گیرند و تجربه‌ای شگفت‌انگیز از نبردهای متاورسی به دست می‌آورند.

بهترین شت کوین های سال 2023

پیش‌فروش توکن IBAT قرار بود ۹۰ روز به طول بینجامد اما استقبال زیاد سرمایه‌گذاران سبب شد در عرض ۲۵ روز تمامی توکن‌های مرحله اول به فروش برسد. در ماه‌های گذشته قیمت این رمزارز افزایش ۷۰۰ درصدی را نیز تجربه کرده است و به نظر می‌رسد روزهای خوبی را در سال ۲۰۲۳ پشت سر بگذارد.

7. لاکی بلاک (BLOCK)

پروژه لاکی بلاک (Lucky Block) در ابتدا پلتفرمی برای اهدای جوایز بود اما خیلی زود به بستری برای معامله و خرید NFT‌ها تبدیل شد. این پروژه توکن BLOCK‌ را با دو استاندارد ERC-20‌ و BEP-20‌ توسعه داد. این توکن خیلی زود در صرافی‌های معتبری مثل ال‌بانک (LBank) و گیت (Gate.io) فهرست شد. اسکات رایدر (Scott Ryder)، مدیر پروژه لاکی بلاک، اعلام کرده است به زودی صرافی‌های جدیدی رمزارز LBLOCK را لیست خواهند کرد و همچنین چندین پروژه مهم و هیجان‌انگیز در حوزه وب ۳ منتشر خواهد شد. برای افزایش ارزش توکن نیز به طور ماهانه ۱ درصد از حجم کل عرضه وارد فرآیند توکن‌سوزی می‌شود تا با کاهش حجم عرضه، قیمت LBLOCK‌ افزایش پیدا کند.

8. دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (Dogecoin) یکی از معروف‌ترین رمزارزهای کریپتوکارنسی است و نیازی به معرفی ندارد. رمزارز DOGE‌ بین ۱۵ توکن برتر از نظر ارزش بازار (Market Cap) قرار دارد. این میم کوین که روند پرفراز و نشیبی داشته است، هنوز فرصت‌های زیادی برای رشد دارد. فروشگاه‌های متعددی این توکن را به عنوان ارز پرداختی می‌پذیرند و صرافی‌های زیادی DOGE را لیست کرده‌اند. با وجود رشد عجیب قیمت در سال ۲۰۲۱، امید زیادی به افزایش ارزش توکن DOGE‌ در سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

9. شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (Shiba Inu) دومین میم کوین برتر کریپتوکارنسی است و مهم‌ترین رقیب دوج کوین محسوب می‌شود. تمام رکوردهای افزایش قیمت دوج کوین توسط شیبا شکسته شد تا مشخص شود شگفتی‌های کریپتوکارنسی پایانی ندارد. حالا جامعه شیبا امیدوارند در سال 2023 نیز شاهد افزایش قیمت این میم کوین باشند.

بهترین شت کوین های سال 2023

گرچه شیبا سقوطی ۹۰ درصدی را تجربه کرده است اما همین حالا جزو ۲۰ رمزارز برتر کریپتوکارنسی از نظر ارزش بازار قرار دارد. باید دید پروژه‌ها و ایده‌های جدید تیم توسعه شیبا می‌تواند دوباره باعث شکست رکوردهای گذشته شود یا خیر؟

10. ایپ کوین (APE)

اگر به بازار NFT‌ها علاقه داشته باشید، احتمالاً با کالکشن میمون‌ها آشنا هستید. در ماه‌های گذشته اکوسیستم Bored Ape شکل گرفته و توکن APE رمزارز بومی این پلتفرم است. همان‌طور که قیمت این میمون‌ها در دو سال گذشته افزایش شدیدی داشته، توکن APE نیز رشد خوبی را تجربه کرده است. حالا این رمزارز یکی از کاندیدهای بهترین شت کوین سال 2023 محسوب می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با میمون‌های Bored Ape به این آدرس بروید.

11. بالانسر (BAL)

ارز دیجیتال BAL توکن پلتفرم بالانسر (Balancer) است. بالانسر یک بازارساز خودکار (AMM) محسوب می‌شود. معامله‌گران در این پلتفرم به کمک استخرهای نقدینگی رمزارزها را مبادله می‌کنند. با توجه به افزایش حجم معاملات پلتفرم بالانسر، به نظر می‌رسد توکن بومی این پروژه نیز روزهای خوبی در پیش داشته باشد.

بهترین شت کوین های سال 2023

12. دوج لون مارس (ELON)

دوج  ایلان مارس (Dogelon Mars) آخرین گزینه در لیست برترین شت کوین های سال 2023 است. این میم کوین که شهرتش را از ایلان ماسک وام گرفته است، ارزش و کاربرد خاصی ندارد. در حقیقت این پروژه می‌خواهد روی موج حواشی ایلان ماسک و دوج کوین سوار شود. با این حال استقبال نسبتاً خوبی از توکن ELON صورت گرفت. به همین دلیل سرمایه‌گذارانی که اهل ریسک هستند، به سراغ این شت کوین می‌روند.

خلاصه مطلب

مهم‌ترین گزینه‌ها در لیست بهترین شت کوین های سال 2023 را شناختیم. شاید در ماه‌های آینده شت کوین دیگری گوی سبقت را از تمامی گزینه‌ها بگیرد و شاید هیچ کدام از رمزارزهای معرفی‌شده هرگز صعود قیمت را تجربه نکنند؛ اما چیزی که نمی‌توان آن را کتمان کرد، نگاه امیدوارانه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به دنیای شت‌کوین‌ها است.اما بهتر است که قبل از هرگونه اقدام به خرید یا سرمایه‌گذاری در هر یک از این پروژه‌ها حتما تحقیق و بررسی کافی داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا