رمز ارز

بهترین استراتژی پیشنهادی برای کسب سود از نوسانات ناشی از بازپرداخت بدهی مت‌گاکس!

بهترین استراتژی پیشنهادی برای کسب سود از نوسانات ناشی از بازپرداخت بدهی مت‌گاکس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت معاملاتی سنگاپوری پرستو لبز (Presto Labs) عنوان کرده که معامله‌گران می‌توانند طی یک استراتژی معاملاتی خنثی، با باز کردن پوزیشن لانگ بیت کوین (BTC) و پوزیشن شورت بیت‌کوین‌کش (BCH)، بیشترین سود را از شرایط به وجود آمده پس از اتمام بازپرداخت مطالبات کاربران صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox) کسب کنند.

هفته گذشته پس از آغاز فرآیند بازپرداخت مطالبات کاربران این صرافی ورشکسته، صدها میلیون بیت کوین به بازار سرازیر شد. گفتنی است، تا پایان این فرآیند، بیش از ۷۳ میلیون دلار BCH و حدود ۹ میلیارد دلار BTC به بازار عرضه خواهد شد.

تحلیلگران پرستو عنوان کردند که عرضه این حجم توکن بین ۱ جولای تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴، پویایی بازار را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد و فرصت‌های خوبی برای معاملات همزمان لانگ و شورت (pair trading) ایجاد خواهد کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

pair trading یک استراتژی معاملاتی است که طی آن معامله‌گران برای کسب سود، دو پوزیشن معکوس ایجاد می‌کنند.

تحلیلگران بیان داشتند:

فشار فروش برای BCH چهار برابر بیشتر از BTC است، یعنی ۲۴ درصد ارزش معاملات روزانه برای بیت‌کوین‌کش در مقابل ۶ درصد ارزش معاملات روزانه برای بیت کوین. لذا، باز کردن همزمان پوزیشن لانگ روی بیت کوین و پوزیشن شورت روی بیت‌کوین‌کش کارآمدترین راه برای کسب سود محسوب می‌شود.

داده‌های وبسایت کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۷ میلیارد دلار بیت‌کوین و ۱۸۰ میلیون دلار بیت‌کوین‌کش مبادله شده است.

تحلیلگران پرستو معتقدند سرمایه‌گذارانی که بیت‌کوین را در مراحل اولیه آن هولد کرده‌اند، احتمالاً کوین‌های خود را پس از بازپراخت بدهی صرافی مت‌گاکس نیز به جای فروش، ذخیره خواهند کرد. با این حال، احتمال فروش توکن‌های بیت‌کوین‌کش بسیار بیشتر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا