بازی

بنیانگذار راکستار به هیئت مدیره شرکت توسعه بازی‌های بلاکچین پیوست

بنیانگذار راکستار به هیئت مدیره شرکت توسعه بازی‌های بلاکچین پیوست

«دن هوسر» (Dan Houser)، یکی از بنیانگذاران استودیو راکستار (Rockstar)، جدیدترین بازی‌ساز برجسته‌ای محسوب می‌شود که بازی‌های بلاکچین را تایید می‌کند.

هوسر که در گذشته روی فرنچایزهایی مانند Grand Theft Auto و Red Dead Redemption کار کرده پس از حضور در یک دور سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۳.۲ میلیون دلاری، به هیئت مدیره شرکت بازی‌های بلاکچین Revolving Games پیوست.

Revolving Games از زمان تاسیس در سال ۲۰۲۰، در مجموع بیش از ۲۵ میلیون دلار برای توسعه بازی‌ها و فناوری Web3 سرمایه جمع‌آوری کرده است. این شرکت دارای دو استودیو و یک تیم متشکل از ۱۰۰ کارمند است که در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا روی بازی‌های بلاکچین کار می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟بررسی همه گزینه‌های احتمالی
فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟

اولین بازی آن یک MMO استراتژی با مضمون Battlestar Galactica است که با همکاری Gala Games و NBCUniversal ساخته می‌شود. بازی دوم آن نیز که Skyborne Legacy نام دارد، یک عنوان RPG ماجراجویی کوآپ با الهام از برخی بازی‌های نینتندو مانند Animal Crossing و The Legend of Zelda است.

«سعد زعیم»، مدیرعامل این شرکت توضیح می‌دهد:

دیدگاه ما روشن است: ساخت بازی‌های AAA با کیفیت که در بین عناوین برتر انجمن‌هایی مانند Gamescom و E3 قرار می‌گیرند. همانطور که جهان از یک اکوسیستم متعلق به توسعه‌دهندگان فاصله گرفته و به سمت اکوسیستم متعلق به بازیکن حرکت می‌کند، Revolving Games پیشرو این تکامل خواهد بود و در عین حال همچنان به انتشار عناوینی ادامه می‌دهد که با بهترین‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی سنتی رقابت می‌کنند.

هوسر که سال ۱۹۹۸ همراه با برادرش، سم، «تری داناوان» و «جیمی کینگ» شرکت راکستار را تاسیس کردند، در مارس سال ۲۰۲۰ آن را ترک کرد.

او یکی از اعضای اصلی بسیاری از عناوین موفق Rockstar بود و تقریبا تمام بازی‌های سری Grand Theft Auto و Red Dead Redemption و همچنین Bully و Max Payne 3 را نوشته یا در نویسندگی آن‌ها نقش داشته است.

مطلب پیشنهادی:۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اندالهام جنایت از واقعیت
۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اند


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا