بازی

برنامه‌های DICE برای فصل دوم Battlefield 2042 هفته آینده اعلام می‌شود

برنامه‌های DICE برای فصل دوم Battlefield 2042 هفته آینده اعلام می‌شود

حساب رسمی بتلفیلد ۲۰۴۲ (Battlefield 2042) در توییتر اعلام کرد که روز دوشنبه ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) درباره برنامه‌های فصل دوم بازی صحبت خواهد کرد.

بنابراین می‌تواند دوشنبه هفته آینده در راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) از طریق این لینک، برنامه استودیو DICE از بازی خود را به صورت زنده تماشا کنید. هرچند هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده، اما می‌توان انتظار داشت که در این نمایش شاهد اسپشیالیست جدید بازی باشیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

محتوایل فصل اول بتلفیلد ۲۰۴۲ در ژوئن سال جاری در دسترس بازیکنان قرار گرفت. با وجود یک اسپشیالیست و نقشه جدید و بهبود کلی بازی، محتوای فصل اول که پس از بیش از شش ماه انتظار در دسترس بازیکنان قرار گرفت، بسیار ناامیدکننده بود.

بتلفیلد ۲۰۴۲

با این حال، DICE متعهد شده که Battlefield 2042 را به همان تجربه‌ای تبدیل کند که طرفداران فرنچایز بتلفیلد انتظار دارند و باید دید در این نمایش چه چیزی در انتظار آن‌ها است.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان همچنین تایید کردند که با راه‌اندازی فصل دوم بازی، نقشه Renewal را دوباره بازنویسی خواهند کرد تا حالات جنگی بیشتر و موقعیت‌یابی بهتری به آن اضافه شود. هنوز مشخص نیست که دایس قصد دارد در آینده نقشه‌های بیشتری را نیز بازنویسی کند یا Renewal آخرین مورد خواهد بود.

نسخه بازسازی شده نقشه Kaleidoscope نیز چند هفته زودتر به عنوان بخشی از محتوای میان فصل بازی منتشر شده بود. با این تغییرات، DICE تلاش می‌کند تا تجربه بازی خود را بهبود بخشد و در عین حال محتوا جدیدی بیشتری را به آن اضافه کند تا بتواند رضایت بازیکنان را جلب کند.

با شروع فصل در ژوئن ۲۰۲۲، تعداد بازیکنان همزمان Battlefield 2042 ماه‌ها پس از عرضه به بیشتر از ۱۰ هزار نفر رسیده بود، اما طولی نکشید که بازی توسط بازیکنان حذف شد و دوباره تعداد بازیکنان همزمان آن به زیر ۵ هزار نفر رسید.

مطلب پیشنهادی:از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شماو البته بدترین بازی سال!
از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شما


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا