رمز ارز

برنامه‌های غول رمزارزی جهان برای تسریع پذیرش کریپتو و وب ۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین بیس، صرافی رمزارزی مستقر در ایالات متحده و دومین صرافی ارز دیجیتال بزرگ در جهان، می‌گوید که بر تسریع پذیرش دارایی‌های رمزارزی و پروتکل‌های وب ۳ متمرکز شده است. در اطلاعیه جدید خود، این صرافی اعلام کرده که قصد دارد به عنوان پلی به وب ۳ برای مشتریان عمل کند.
برای دستیابی به این هدف، کوین‌ بیس می‌گوید که بر ارتقای ایمنی کیف پول رمزاری اختصاصی خود تمرکز خواهد کرد؛ زیرا مهاجمان اخیراً توکن‌هایی را به کیف پول‌های کاربران ایردراپ کرده و سعی می‌کنند با هدایت آنها به وبسایت‌های مخرب، امنیت آنها را به خطر بیندازند. برای این منظور، کوین بیس اخیراً بلاک لیست برنامه‌های غیرمتمرکز و ابزارهای مدیریت توکن‌های اسپم را برای کیف پول خود معرفی کرده است.
همچنین، این غول رمزارزی اعلام کرده که روی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان ابزاری برای افزایش پذیرش رمزارزها تمرکز خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، کوین بیس قصد دارد دسترسی کاربران به بازارهای NFT و همچنین ابزارهای توسعه این دارایی‌ها را تقویت کند.
علاوه بر این‌ها، کوین بیس می‌گوید که از خدمات مبتنی بر ابر خود نیز برای کمک به توسعه‌دهندگان وب ۳ جهت ایجاد اینترنت بهتر، ایمن‌تر و غیرمتمرکزتر استفاده خواهد کرد. در همین راستا، کوین بیس می‌گوید:

اگر بتوانیم ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز، تجربیات باورنکردنی، بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی در وب ۳ را برای توسعه‌دهندگان آسان کنیم، می‌توانیم به افراد بیشتری دسترسی به آزادی اقتصادی که وب ۳ فراهم می‌کند، را بدهیم.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

در نهایت، این صرافی همچنین بر پذیرش نهادی متمرکز شده و می‌گوید که سرمایه‌گذاران بزرگ به طور فزاینده‌ای به ارزهای دیجیتال، دیفای، NFTها و پروتکل‌های حاکمیتی علاقه‌مند می‌شوند.

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا