رمز ارز

بررسی تأثیر فشار فروش دولت‌ها بر قیمت بیت کوین توسط کارشناسان بازار!

بررسی تأثیر فشار فروش دولت‌ها بر قیمت بیت کوین توسط کارشناسان بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش بیت کوین توسط دولت‌ها، موضوعی است که این روزها توجه تحلیلگران و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. کی یانگ جو، تحلیلگر شرکت کریپتوکوانت، معتقد است که فروش بیت کوین توسط دولت‌ها در مقایسه با کل سرمایه ورودی به بازار ارزهای دیجیتال، ناچیز است. به گفته یانگ جو، از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، حدود ۲۲۵ میلیارد دلار وارد این بازار شده، در حالی که کل دارایی‌های دیجیتالی که دولت‌ها می‌توانند به فروش برسانند، کمتر از ۱۰ میلیارد دلار است.
بررسی تأثیر فشار فروش دولت‌ها بر قیمت بیت کوین توسط کارشناسان بازار!آلمان و آمریکا، دو کشوری هستند که اخیرا اقدام به فروش بیت کوین‌های خود کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، دولت آلمان امروز ۵۴۷ بیت‌کوین دیگر از دارایی‌های خود را به فلو تریدر (Flow Traders) منتقل کرده است. به این ترتیب، مجموع دارایی‌های آلمان اکنون به ۴۱۲۲۰ بیت‌کوین رسیده که در حال حاضر، ۲.۲۷ میلیارد دلار ارزش دارد.
در این میان، شاخص ترس و طمع کریپتو نشان می‌دهد که احساسات در بازار به سمت ترس شدید در حال حرکت است. با این حال، کی یانگ جو بر این باور است که نباید صرفا بر اساس فروش دولت‌ها دست به معاملات احساسی زد. وی تاکید کرده که فروش دولت‌ها تنها ۴ درصد از کل ارزش تحقق یافته بیت کوین از سال ۲۰۲۳ را تشکیل می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

قیمت بیت کوین در چند هفته اخیر به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. این کاهش قیمت در پی فروش‌های سنگین دولت‌ها و آغاز بازپرداخت بدهی صرافی منحل‌شده مت‌گاکس (Mt. Gox) رخ داده است.
در این میان، فعالان بازار نگران شکست خطوط روندهای بلندمدت هستند. حمایت کلیدی ۵۲۰۰۰ دلار بسیار نزدیک به قیمت فعلی است و طبق محاسبات احتمال سقوط تا ۴۵ هزار دلار برای تطابق با کاهش‌های تاریخی وجود دارد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با ۲.۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده ۵۶۷۰۰ دلار قرار دارد که حدود ۳ هزار دلار نسبت به پایین‌ترین سطح چهار ماهه خود، افزایش یافته است.

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا