رمز ارز

برتری دوباره بیبی دوج در برابر شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر، بیش از 1.7 میلیون آدرس کیف پول منحصربه‌فرد میم کوین بیبی دوج (Babydoge) را در خود جای داده‌اند که این رمزارز را به رایج‌ترین ارز دیجیتال با تم سگ در جهان تبدیل می‌کند.
علاوه بر این دستاورد، بیبی دوج همچنین از نظر تعداد هولدرها از رقیب خود یعنی شیبا اینو (SHIB) پیشی گرفته است. داده‌های پلتفرم BscScan نشان می‌دهد که بیبی دوج در حال حاضر 1,700,686 (1.70 میلیون) هولدر دارد که با 1,310,650 (1.31 میلیون) هولدر شیبا، اختلاف معناداری دارد. این واقعیت نشان می‌دهد که بیبی دوج در بازار ارزهای دیجیتال شتاب و محبوبیت پیدا کرده و جایگاه خود را به عنوان یک رقیب سرسخت در میان میم‌کوین‌های با تم سگ تثبیت کرده است.
در این میان، OpenOcean، تجمیع‌کننده پیشتاز صرافی‌های غیرمتمرکز نیز اخیراً پشتیبانی از بیبی دوج را به پلتفرم خود اضافه کرده است و علاوه بر این، صرافی‌های Poloniex و Biconomy هم در 17 فوریه بیبی دوج را لیست کردند.
بیبی دوج سواپ (BabyDogeSwap)، صرافی غیرمتمرکز بومی پروژه بیبی دوج نیز از لحاظ ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) از صرافی شیبا سواپ اکوسیستم شیبا، پیشی گرفته است.
در همین حال، اخیراً پلتفرم توکن‌سوزی بیبی دوج هم راه‌اندازی شده و با مجموع سوزاندن 202.7 کوادریلیون توکن به ارزش 804 میلیون دلار در حال فعالیت است.
میم‌کوین بیبی دوج در حال حاضر با قیمت 0.000000002868 دلار معامله می شود که طی 24 ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش قیمت داشته است. لازم به ذکر است که حجم معاملات 24 ساعته این رمزارز هم با یک رشد 25 درصدی به 20,941,497 دلار رسیده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا