رمز ارز

برترین ارزهای دیجیتال بخش هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگرچه بازار کلی ارزهای دیجیتال در ماه فوریه وارد فاز ادغام شده، اما برخی از رمزارزها، از جمله توکن‌های بخش هوش مصنوعی، در حال ثبت سودهای دو رقمی و حتی سه رقمی هستند و توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. به گزارش پلتفرم Wu Blockchain، افزایش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی به دلیل محبوبیت ربات هوش مصنوعی ChatGPT ساخته شرکت Open AI بوده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در ادامه، ۳ رمزارز برتر بخش هوش مصنوعی را معرفی می‌کنیم. این رمزارزها علاوه بر افزایش تبلیغاتی که به دلیل تقاضای بالا برای فناوری هوش مصنوعی بوده، موفقیت خود را مدیون عوامل دیگری، از جمله توسعه و پیشرفت، ویژگی‌ها، رفتار خرید نهنگ‌ها و نقاط عطف جدید نیز هستند.

The Graph با نماد اختصاری GRT

به گزارش سایت فاین بولد، با ارائه یک رویکرد جدید برای سازمان‌دهی و دسترسی به داده‌های بلاکچینی، از GRT، توکن بومی پروتکل The Graph می‌توان برای استیکینگ، پرداخت‌های درون شبکه و کارمزدها، استفاده کرد.

اخیراً، ثبت یک رکورد جدید در تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) این شبکه، باعث رشد بیش از ۱۱۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال در ۷ روز گذشته شده است.

برترین ارزهای دیجیتال بخش هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری!
نمودار روزانه قیمت GRT.

SingularityNET با نماد اختصاری AGIX

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تیم اکوسیستم SingularityNET به صورت شبانه‌روزی روی ایجاد یک AGI یا هوش عمومی مصنوعی کار می‌کند. این موضوع، منجر به رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی قیمت AGIX، توکن بومی این اکوسیستم از ابتدای سال ۲۰۲۳ شده است.

برترین ارزهای دیجیتال بخش هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری!
نمودار روزانه قیمت AGIX.

Fetch.ai با نماد اختصاری FET

با افزایش ۲۰ درصدی در روز ۱۳ ژانویه، توکن FET پلتفرم Fetch.ai به‌عنوان یکی از برترین برندگان روزانه در بین شبکه‌های پروتکل ارتباط بین بلاکچینی (IBC) کازماس، توجه زیادی را به خود جلب کرد و افراد بیشتری از کاربرد این پلتفرم به عنوان یک پل بین زنجیره‌ای و کار آن بر روی خودمختاری اشیا (AoT) آگاه شدند.

در خلاصه هفتگی جدید خود، تیم Fetch.ai اعلام کرده که بیش از پنج میلیون تراکنش را در شبکه اصلی خود ثبت کرده است و نهنگ‌ها همچنان به خرید FET با قیمت‌های پایین ادامه می‌دهد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این رمزارز در یک هفته گذشته، بیش از ۸۵ درصد رشد داشته است.

برترین ارزهای دیجیتال بخش هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری!
نمودار روزانه قیمت FET.

البته، لازم به ذکر است که پتانسیل این دارایی‌های دیجیتال برای ادامه موفقیت و رشد صعودی خود تا حد زیادی به پیشرفت‌های آتی در دنیای هوش مصنوعی، قابلیت استفاده روزمره از این فناوری و همچنین، منافع عمومی در استفاده از آن، بستگی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا