رمز ارز

بدون داشتن رمزارز، توکن NFT بخرید!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

غول پردازش پرداخت مسترکارت در حال گسترش فعالیت‌های خود به بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و وب ۳ است. بر اساس اطلاعیه جدید مسترکارت، این ارائه‌دهنده خدمات مالی در یک سال گذشته بر روی توسعه شبکه‌های پرداخت خود برای توکن‌های NFT کار کرده و با همکاری تعداد زیادی از بازارهای پیشرو NFT، امکان خرید مستقیم این نوع توکن‌ها را برای ۲٫۹ میلیارد دارنده کارت‌های خود فراهم کرده است. از جمله این بازارها می‌توان به کوین بیس، ایموتبل ایکس (Immutable X)، سندباکس و نیفتی گیتوی (Nifty Gateway)، اشاره کرد.
پیش‌تر، کاربرانی که می‌خواستند در بازار NFTها فعالیت کنند، ابتدا باید رمزارز می‌خریدند. اما با این اقدام مسترکارت، کاربران اکنون می‌توانند مستقیماً با مسترکارت‌های خود و بدون نیاز به خرید رمزارز، توکن NFT بخرند. مسترکارت هدف از این اقدام را، دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال و کمک به اکوسیستم NFT برای رشد، نوآوری و جذب طرفداران بیشتر، عنوان کرده است.
محبوبیت توکن‌های NFT به سرعت در حال افزایش است. بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید از ۳۵ هزار پاسخ‌دهنده از ۴۰ کشور، ۴۵ درصد از کاربران یا NFT خریده‌اند یا قصد دارند این کار را انجام دهند.
در این میان، دو شرکت اصلی پردازش پرداخت، یعنی ویزا و مسترکارت نیز از روزهای مسدود کردن تراکنش‌های رمزارزی در شبکه‌شان فاصله زیادی گرفته‌اند و در حال حاضر، برای پیشتازی در فضای غیرمتمرکز رقابت می‌کنند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا