بازی

بخش سوم فصل چهار Attack on Titan در دو بخش پخش می‌شود! [تماشا کنید]

بخش سوم فصل چهار Attack on Titan در دو بخش پخش می‌شود! [تماشا کنید]

اگر شما هم مانند میلیون‌ها طرفدار امیدوار دیگر، منتظر پخش قسمت‌های پایانی انیمه اتک آن تایتان (Attack on Titan) هستید، اکنون تیزر کوتاه و اخبار جدیدی درباره آینده این انیمه تحسین‌شده منتشر شده است.

حساب رسمی توییتر این انیمه محبوب بالاخره اخبار موردانتظار طرفداران را اعلام کرد و به آن‌ها گفت که بخش نهایی اتک آن تایتان در ۳ مارس (۱۲ اسفند) آغاز می‌شود. با این حال، یک نکته شاید ناامیدکننده وجود دارد، زیرا بخش نهایی انیمه بار دیگر به دو قسمت تقسیم می‌شود و نیمه دوم آن در اواخر سال منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!

تریلر جدیدی که از Attack on Titan منتشر شده را می‌توانید توسط آپارات lastech مشاهده کنید:

بدون شک این خبر طرفداران را دو دسته می‌کند و واکنش‌های متفاوتی را به همراه خواهد داشت، زیرا فصل سوم و چهارم این انیمه نیز به چند قسمت تبدیل شده بود و اکنون بخش‌های پایانی نیز به همین طریقه پخش خواهند شد.

فصل ابتدایی سریال در سال ۲۰۱۳ شروع شده بود و در آن زمان گفته شد که Attack on Titan تنها چهار فصل خواهد داشت. فصل چهارم این انیمه از سال ۲۰۲۰ شروع به پخش کرده است و هنوز تمام نشده که این امر می‌تواند تا حدی برخی طرفداران را ناامید کند، زیرا برای تماشای پایان داستان آن باید بیشتر صبر کنند.

مطلب پیشنهادی:۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسدبه همراه بررسی ۵ ضعف انیمه‌های ژاپنی در برابر انیمیشن‌های آمریکایی
۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسد


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

سریال The Last of Us
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا