بازی

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید

با وجود اینکه چند ماه از پایان ۲۰۲۲ گذشته، گزارش جدید به تازگی پرفروش ترین بازی های سال گذشته در بریتانیا را مشخص کرده است.

کریستوفر درینگ از سایت GamesIndustry لیستی از ۲۰ بازی پرفروش بریتانیا منتشر کرده است. این لیست شامل فروش دیجیتالی نیز می‌شود و عناوین حاضر در آن به سختی شما را غافلگیر می‌کنند. FIFA 23 با ۲.۵۳ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین بازی سال گذشته در بریتانیا بود. نکته جالب این است که ۶۱٪ از طرفداران این بازی را به صورت دیجیتالی خریده بودند. 

Call of Duty: Modern Warfare 2 با ۱.۶۷ میلیون نسخه فروش، در جایگاه دوم قرار گرفت. Elden Ring نیز به عنوان پرافتخارترین بازی تاریخ توانسته با بیش از ۸۶۵ هزار نسخه فروش، خود را به رتبه سوم برساند. حضور Lego Star Wars: The Skywalker Saga در رتبه چهارم کمی غافلگیر کننده بود ولی ۸۱۷ هزار نسخه فروش داشت. 

بازی های پرفروش انگلستان در سال ۲۰۲۲

Grand Theft Auto 5 پس از یک دهه همچنان بسیار محبوب است و با ۸۱۶ هزار نسخه جز ۵ بازی پرفروش سال گذشته بریتانیا بود. دیگر بازی‌های پرفروش سال گذشته در این منطقه شامل God of War Ragnarok، فیفا ۲۲، Horizon: Forbidden West، ماریو کارت ۸ و Pokemon Legends: Arceus هستند. 

آمار فروش بازی‌ها در آمریکا زودتر منتشر شده و فیفا ۲۳ در این کشور، هفتمین عنوان پرفروش بود. در آمریکا دو بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ و Elden Ring به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار داشتند. 


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا