بازی

با این ماد در نقش سنگ قبر عموی مرده Spider-Man بازی کنید!

با این ماد در نقش سنگ قبر عموی مرده Spider-Man بازی کنید!

تا حالا با خود فکر کردید که پرواز کردن و چرخیدن در آسمان خراش‌های نیویورک به عنوان یک سنگ قبر چگونه خواهد بود؟ با مادی که به تازگی برای بازی Spider-Man Remastered منتشر شده، می‌توانید به جواب این سوال برسید!

مادسازها با پورت نسخه پی‌سی مرد عنکبوتی که اخیراً منتشر شده، دوران خوبی را سپری می‌کنند. تاکنون شاهد مادهایی بودیم که به شما اجازه می‌دادند در نقش مری جین، ویلسون فیسک و حتی استن لی فقید در شهر نیویورک بچرخید. اما این بار پیتر پارکر با سنگ قبر عمو بن مرده‌اش جایگزین شده است.

Spider-Man

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

با ماد Become Uncle Ben که توسط کاربر Saphire در سایت Nexus Mods ساخته شده، شما می‌توانید کنترل یک سنگ قبر را به دست بگیرید که با متن خداحافظی بیوه و برادرزاده دوست داشتنی‌اش تزئین شده است: «شوهر و عموی محبوب ۱۹۵۲-۲۰۱۰».

البته زمانی که سنگ قبر عمو بن با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت در خیابان وال استریت می‌چرخد، خواندن متن آن کمی سخت می‌شود. با این حال، نمی‌توان انکار کرد کلیپی که توسط گریف گریفین در توییتر به اشتراک گذاشته شده، چقدر خنده‌دار است.

به نظر می‌رسد که این همان مادی است که توسط یوتیوبر jedijosh920 در فروردین ماه برای نسخه پلی استیشن ۴ بازی Spider-Man ساخته و عرضه شده بود. برای دیدن حرکات آکروباتیک بن در صحنه‌های ابتدایی بازی و بخش مبارزات مخفی‌کاری، می‌توانید ویدیو یوتیوب او را مشاهده کنید. عمو بن واقعا استحکام، قدرت و ظرافت بالایی دارد.

سنگ قبر عمو بن جایگزین لباس کلاسیک اسپایدی می‌شود، بنابراین نباید با لباس‌های موجود شما تداخل داشته باشد، مگر اینکه دوست داشته باشید مدرنیته را رها کنید و سنت را بپذیرید. مانند سایر مادهای مرد عنکبوتی که در Nexus Mods عرضه می‌شوند، مطمئن شوید که ابزار Spider-Man PC Modding را از قبل نصب کرده باشید.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا