رمز ارز

بایننس پشتیبانی از ریپل و لایت‌کوین را افزایش می‌دهد!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق اعلامیه اخیر بایننس، این صرافی پشتیبانی از استیکینگ ریپل و لایت کوین را به لیست خود اضافه کرده است. به این ترتیب، از سوم آگوست کاربران می‌توانند LTC و XRP خود را استیک کرده و تا ۱٫۴ درصد سود سالانه دریافت کنند.
بلاکچین‌هایی مانند لایت‌کوین از مکانیسم اثبات کار استفاده می‌کنند که بر اساس آن، استخراج‌کنندگان یک مسئله محاسباتی را برای تایید تراکنش‌ها حل می‌کنند، در مقابل، مکانیسم اثبات سهام (PoS) به مشارکت‌کنندگان بازار یا تأییدکنندگانی نیاز دارد که تعدادی کوین را هولد یا استیک کرده و در ازای آن پاداش بگیرند.
به همین ترتیب، برخلاف بلاکچین‌هایی که از اثبات کار یا اثبات سهام استفاده می‌کنند، دفترکل ریپل از مکانیسم اجماعی استفاده می‌کند که در آن، سرورهای منتخب شناخته‌شده به‌عنوان اعتبارسنج، درباره ترتیب و نتیجهٔ تراکنش‌های XRP توافق می‌کنند. بنابراین، هولدرها نمی‌توانند کوین‌های خود را به‌صورت جداگانه یا از طریق صرافی در یک شبکه در ازای پاداش، استیک کنند.
بر اساس گزارشات، شبکه پرداخت جهانی Mercuryo نیز اخیرا پشتیبانی XRP را اضافه کرده است. این شبکه ضمن یک اطلاعیه، اعلام کرده که XRP را در شبکه پرداختش ادغام کرده و امکان دسترسی مشتریان به این ارز دیجیتال را برای پرداخت‌های فرامرزی، فراهم می‌کند.
در ماه فوریه، پلتفرم پرداخت Modulr هم اعلام کرد که با ریپل برای اجرای پرداخت‌های آنی در سطح بین‌المللی، با پشتیبانی از فناوری RippleNet، همکاری می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا