بازی

بازی The Last of Us Part 1 با ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود

بازی The Last of Us Part 1 با ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود

ریمیک بازی لست آو آس (The Last Of Us Part 1) نسبت به نسخه اصلی پیشرفت‌های زیادی داشته و اکنون اطلاعات جدیدی در این زمینه لو رفته است. 

به نظر می‌رسد که شما می‌توانید The Last Of Us Part 1 را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه بازی کنید، به شرط آنکه صفحه نمایش یا تلویزیون شما از این فریم ریت پشتیبانی کند. اکانت Naughty Dog Central در توییتر به تصویری از تنظیمات ریمیک لست آو اس دسترسی پیدا کرده که به امکان تجربه بازی با ۱۲۰ فریم بر ثانیه اشاره دارد. 

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید

باید اشاره کنیم که این تصویر توسط شخصی که به بازی دسترسی دارد، گرفته شده است. ناتی داگ The Last Of Us Part 1 را برای نقد و بررسی در دسترس قرار داده، اما هنوز اجازه انتشار بازخوردهای منتقدان را صادر نکرده است. با برداشتن قفل فریم ریت شما می‌توانید ریمیک لست آو اس را به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید. 

بازی Last Of Us

استودیو هوش مصنوعی شخصیت همراه شما و دشمنان را نیز مقدار قابل توجهی ارتقا داده است. انتقال کاتسین‌ به گیم‌پلی یکپارچه بوده و انیمیشن‌ حرکت شخصیت‌ها روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شده‌اند. باید اشاره کنیم که ساعاتی پیش نخستین تیزر از سریال Last of Us منتشر شد.

ریمیک The Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی آن نیز در دست ساخت است. 

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا