بازی

بازی The Callisto Protocol گلد شد

بازی The Callisto Protocol گلد شد

استودیوی Striking Distance در حساب رسمی توییتر خود به طور رسمی اعلام کرد که بازی The Callisto Protocol گلد شده است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریزموش‌ و گربه بازی به سبک ژانر وحشت
10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریز

درصورتی که اطلاع ندارید، گلد شدن به این معناست که روند توسعه یک اثر به نقطه‌ای می‌رسد که سازنده نسبت به عرضه آن اطمینان دارد و از این نقطه به بعد، پالیش‌های لازم را برای رفع مشکلات بازی انجام می‌دهد تا در قالب به‌روزرسانی‌های متعدد منتشر کند.

در ادامه می‌توانید متن پست توییتر استودیوی استرایکینگ دیستنس را مشاهده کنید:

مفتخریم اعلام کنیم که The Callisto Protocol گلد شده است! از طرف همه کارکنان استرایکینگ دیستنس، از شما بابت حمایت و اشتیاقی که دارید ممنونیم. نمی‌توانیم بیشتر از این منتظر دیدن ترس و وحشتی که در زندان Black Iron انتظارتان را می‌کشد در تاریخ ۲ دسامبر باشیم.

The Callisto Protocol

این خبر قطعاً برای طرفداران بازی مثبت است چرا که پیش‌تر شایعاتی به گوش می‌رسید که به تاخیر خوردن بازی اشاره داشتند، اما اکنون این شایعه به طور کامل رد شده و طرفداران سبک ترسناک می‌توانند به تجربه جدیدترین ساخته گلن اسکوفیلد بپردازند و ببینند که استودیوی Striking Distance چه آشی برای آن‌ها پخته است.

  • هر آن‌چه که باید از بازی The Callisto Protocol بدانید

در اخبار مرتبط خواندیم که این عنوان دارای حالت ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها نیز خواهد بود که البته اعلام این خبر با میزان کمی شیطنت نیز همراه بوده است، چرا که این روزها بحث‌های زیادی پیرامون ضعف کنسول‌هایی مثل ایکس باکس سری اس و محدودیت‌هایی که برای آثاری همچون گاتهام نایتز ایجاد می‌کند مطرح است.

پروتکل کالیستو در تاریخ ۱۱ آذر برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود. این عنوان آغازگر یک دوره پربار برای طرفداران بازی‌های ترسناک خواهد بود. تنها دو ماه بعد از کالیستو، ریمیک Dead Space را داریم و دو ماه پس از آن نیز بازسازی Resident Evil 4 از راه خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا