بازی

بازی Spider-Man را با دید اول شخص تجربه کنید

بازی Spider-Man را با دید اول شخص تجربه کنید

جالب‌ترین بخش بازی Spider-Man از استودیو Insomniac که اخیراً برای پی‌سی پورت شده، تاب خوردن با تار عنکبوت در میان آسمان‌خراش‌های شهر نیویورک است. با گسترش سیستم عنوان کلاسیک Spider-Man 2 از Treyarch، چرخش در دنیای باز اینسامنیاک، هیجان‌انگیز است.

یکی از مادسازان بازی، یعنی jedijosh920 به دنبال افزایش فاکتور هیجان با ماد دوربین اول شخص است. در یک نمایش ویدئویی که در یوتیوب آپلود شده، اسپایدی در حال چرخیدن در اطراف منهتن از منظری جدید نشان داده می‌شود. آنقدر این ویدئو هیجانی و استرس‌زاست که ناخودآگاه یاد سراشیبی‌های ترن هوایی می‌افتیم.

مطلب پیشنهادی:۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتیمهم‌ترین لحظات در حدود ۶ دهه ماجراجویی
۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتی

از طرف دیگر اینکه چقدر بازی Spider-Man از دید اول شخص خوب به نظر می‌رسد شگفت‌انگیز است. حرکات تاب‌ خوردن مرد عنکبوتی هنوز واضح است و در هیچ نقطه‌ای در حین تماشا احساس گیجی نمی‌کنیم. انیمیشن‌های اسپایدی به خوبی به دید اول شخص منتقل شده‌اند. به‌خصوص ظاهر دستان او در هنگام بالا رفتن یا نحوه ظاهر شدن پاهایش در هنگام تاب خوردن، زیباست.

این ویدئو هیچ مبارزه‌ای را نشان نمی‌دهد که باید تصور کرد با توجه به نبردهای پر جنب و جوش آرکام‌مانند بازی، بسیار دشوار خواهد بود. یک راه‌حل ایده‌آل ممکن است توانایی جابه‌جایی بین دید اول و سوم شخص بسته به نیازهای گیم‌پلی باشد.

Jedijosh920 هنوز این پروژه را برای دانلود منتشر نکرده، اما وقتی این کار را انجام داد، احتمالاً می‌توانید آن را در صفحه NexusMods پیدا کنید. همچنین می‌توانید سازنده را در یوتیوب دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دکتر اختاپوس در کمیک‌ها و فیلم‌هااوتو اکتاویوس در مسیر کمیک تا لایو اکشن چه فرقی کرده است؟
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دکتر اختاپوس در کمیک‌ها و فیلم‌ها


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا