بازی

بازی Silent Hill F توسط کونامی معرفی شد [تماشا کنید]

بازی Silent Hill F توسط کونامی معرفی شد [تماشا کنید]

کونامی دیشب یک رویداد بزرگ برای فرانچایز سایلنت هیل برگزار کرد و یکی از بازی های جدید معرفی شده در آن Silent Hill F نام دارد. 

توسعه سایلنت هیل اف برعهده استودیو تایوانی Neoboards Entertainment قرار دارد که پیش از این روی فرانچایزهای بزرگ دیگری مثل رزیدنت اویل نیز کار کرده است. این استودیو در سال ۲۰۲۰ با همکاری کپکام بازی چند نفره Resident Evil: Re:Verse را به بازار منتشر کرده بود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

بازی Silent Hill F در یک جهان زیبا ولی ترسناک جریان دارد و داستان جدیدی را در در ژاپنِ دهه ۶۰ میلادی روایت می‌کند که توسط Ryūkishi07 نوشته شده است. Ryūkishi07 نویسنده مشهور رمان‌های بصری (visual novels) ژاپنی است که روی موضوعاتی مثل قتل، وحشت روانی و فراطبیعی تمرکز دارد.

باید به این نکته اشاره کنیم که نام آثاری مثل Devil May Cry HD Collection، ریمستر Onimusha: Warlords و Resident Evil Origins Collection برای نینتندو سوییچ نیز در کارنامه Neoboards دیده می‌شود. این استودیو در ساخت ریمیک نسخه اول و دوم رزیدنت اویل و Marvel’s Avengers هم نقش داشته است.

کونامی در رویداد شب گذشته از چند پروژه دیگر نیز رونمایی کرد که مهم‌ترین آن‌ها ریمیک Silent Hill 2 است. توسعه این بازسازی توسط استودیو Bloober Team، استودیوی لهستانی سازنده The Medium و Blair Witch صورت می‌گیرد. Silent Hill Townfall نیز یک پروژه کوچک‌تر است که ساخت آن برعهده تیم اسکاتلندی NoCode قرار دارد.


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا