بازی

بازی God of War Ragnarök در عرض ۳ ماه بیش از ۱۱ میلیون نسخه فروخته است

بازی God of War Ragnarök در عرض ۳ ماه بیش از ۱۱ میلیون نسخه فروخته است

به گفته سونی، بازی God of War Ragnarök تقریباً ۱۱ میلیون نسخه در عرض سه ماه فروخته است. استودیوی سانتا مونیکا آخرین آمار و ارقام فروش بازی را در روز چهارشنبه اعلام کرد. در بیانیه آمده است:

بسیار خرسندیم که اعلام کنیم گاد آو وار رگناروک رسماً ۱۱ میلیون نسخه فروخته است! هیچ یک از این اتفاقات بدون حمایت هواداران امکان پذیر نبود، پس از اینکه با ما در این سفر همراه شدید، سپاسگزاریم!

God of War Ragnarök

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

God of War Ragnarök پس از انتشار برای پلی استیشن ۴ و ۵ در آذر ماه، رکوردشکنی‌های خود را آغاز کرد. سونی ادعا کرد که ۵.۱ میلیون نسخه از این بازی در اولین هفته آن به فروش رفت و آن را تبدیل به پرفروش‌ترین بازی انحصاری در زمان عرضه در تاریخ پلی استیشن کرد.

پیش از انتشار بازی، سونی اعلام کرده بود که ریبوت God of War در سال ۲۰۱۸ یکی از بزرگ‌ترین عناوینی است که تا به حال به طور انحصاری برای پلی استیشن منتشر شده، با فروش ۲۳ میلیون نسخه و انتظار عملکرد مشابهی از راگناروک دارد.

تیم lastech در بررسی بازی نوشت:

اشتباه نکنید، گاد آو وار رگناروک همچنان یکی از بهترین بازی‌های سال است. شاهکاری که تجربه آن برای تمام طرفداران این سری بازی‌ها اجباری است. تنها نکته‌ای که درخصوص بازی وجود دارد این است که شما باید کریتوس جدید را بپذیرید تا بتوانید از داستان آن لذت ببرید. اگر دنبال کریتوس سابق می‌گردید، در رگناروک پیدایش نمی‌کنید.

آمازون و سونی در حال حاضر بر روی یک اقتباس تلویزیونی God of War کار می‌کنند که اتفاقات نسخه ۲۰۱۸ را دنبال می‌کند.

به گفته «اریک ویلیامز»، کارگردان بازی، God of War Ragnarok بعید است که DLC دریافت کند، اما حالت Photo Mode آن ماه گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت. همچنین در بهار سال ۲۰۲۳ قرار است بروزرسانی New Game Plus بازی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

بازی God of War Ragnarök در عرض ۳ ماه بیش از ۱۱ میلیون نسخه فروخته است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا