بازی

بازی Final Fantasy 16 بیش از ۱۱ ساعت کات‌سین سینمایی دارد

بازی Final Fantasy 16 بیش از ۱۱ ساعت کات‌سین سینمایی دارد

با منتشر شدن پیش‌نمایش‌های بازی Final Fantasy 16، عنوان اصلی بعدی اسکوئر انیکس در این فرنچایز محبوب، اطلاعات زیادی به دست آوردیم.

این قسمت دارای لحن و اتمسفر تاریک‌تر، مبارزات real-time و نبردهای عظیم Eikon است. ما مقدار زیادی از مبارزات را در تریلرهای جدید و متعدد فاینال فانتزی ۱۶ دیدیم، اما به نظر می‌رسد داخل بازی نیز کات‌سین‌های سینمایی زیادی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]

در یک رویداد مطبوعاتی اخیر با حضور نشریاتی مانند Gematsu، نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی، تایید کرد که بیش از ۱۱ ساعت سینماتیک در سناریوی اصلی وجود دارد.

برای ما مهم بود داستانی را تعریف کنیم که از ابتدا تا انتها کامل باشد و فکر می‌کنیم که در این امر موفق شده‌ایم. به همین منظور بیش از ۱۱ ساعت کات‌سین سینمایی تنها در سناریوی اصلی وجود دارد که همه به طور یکپارچه در تجربه بازی در هم تنیده شده‌اند و به صورت real-time پخش می‌شوند.

هیروشی تاکای، کارگردان بازی، پیش از این تایید کرده بود که تکمیل داستان حدود ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد. از این منظر، بیش از ۱۱ ساعت کات‌سین کمی زیاد به نظر می‌رسد. با این حال، محتوای اختیاری بسیار زیادی که باید مدت زمان بازی را تا حدود ۷۰ ساعت یا بیشتر برساند نیز گنجانده شده است.

Final Fantasy

باید اشاره کرد که این عنوان تنها یک درجه سختی برای بازیکنان دارد و احتمالا با تجربه‌ای چالش برانگیز رو به‌ رو خواهیم بود.

Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۲) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. یوشیدا گفت هیچ تاخیری در کار نیست مگر اینکه یک شهاب سنگ به ساختمان استودیو در ژاپن برخورد کند.

مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدبایوشاک در شوروی سابق!
نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا