بازی

بازی Elden Ring بالاترین نرخ اتمام را بین سایر آثار سال ۲۰۲۲ دارد

بازی Elden Ring بالاترین نرخ اتمام را بین سایر آثار سال ۲۰۲۲ دارد

بازی Elden Ring به یکی از آثار موفق و غیر منتظره سال ۲۰۲۲ تبدیل شد. پس از فروش ۱۳.۴ میلیون نسخه در ماه عرضه و دریافت جایزه بهترین بازی سال در مراسم گیم اواردز، الدن رینگ اکنون بالاترین نرخ اتمام را بین سایر آثار سال نیز به دست آورده است.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

این خبر توسط پلتفرم محبوب HowLongToBeat منتشر شده است، سایتی که به کاربران مدت زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن یک بازی در حالت‌های مختلف را ارائه می‌دهد. براساس آمار منتشر شده توسط این سایت، چیزی حدود ۶۰۰۰ نفر از کاربران بازی الدن رینگ را به پایان رسانده‌اند و در عین حال، ۲۶۱ نفر نیز آن را به طور نیمه کاره رها کردند که این رقم دو برابر هر اثر دیگری در سال ۲۰۲۲ بوده است.

Elden Ring

به دنبال الدن رینگ، بازی Stray با ۴۰۰۰ کاربر در رتبه دوم و Pokemon Legends: Arceus با ۲۵۰۰ کاربر در رتبه سومبه عنوان عناوینی که توسط بیشترین تعداد بازیکن به پایان رسیده‌اند قرار گرفته‌اند. درکنار قرار داشتن در فهرستی برای این که گیمرها آن را در آینده تجربه کنند، الدن رینگ در صدر فهرست بیشترین مدت زمان سپری شده در یک اثر و همچنین یکی از عناوینی که بیشترین تعداد نقد و بررسی را دریافت کرده نیز قرار دارد!

  • طرفداران بابا نوئل را به Elden Ring آوردند

درکنار این اثر، The Last of Us Part 1 بیشترین تعداد نقد و Diablo Immortal نیز کمترین میزان نقد را در این سایت دریافت کرده است. تصور می‌شود یکی از دلایلی که الدن رینگ بیشتر از سایر بازی‌های سال ۲۰۲۲ توسط گیمرها به صورت نیمه کاره رها شده، درجه سختی بسیار بالا و مکانیک‌های سخت و پیچیده بازی باشد. گفتنی است که درکنار مراسم گیم اواردز، الدن رینگ تاکنون بیشترین تعداد جوایز بازی سال را نیز از رسانه‌های مختلف دریافت کرده است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟از دارک سولز تا الدن رینگ
تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟


کنسول های بازی قراره از بین برن!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا