بازی

بازی Call of Duty: Warzone 2 برای کنسول‌های نسل هشتم نیز منتشر می‌شود

بازی Call of Duty: Warzone 2 برای کنسول‌های نسل هشتم نیز منتشر می‌شود

شرکت اکتیویژن در ماه آپریل تایید کرده بود که بازی رایگان جدیدی از وارزون (Warzone) در کنار Modern Warfare 2 به رهبری تیم سازنده اینفینیتی وارد (Infinity Ward) از پایه ساخته می‌شود.

تاریخ انتشار کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ مصادف با جمعه ۶ آبان امسال است و اکتیویژن شب گذشته اعلام کرد که وارزون ۲ نیز «اواخر سال میلادی جاری» وارد بازار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تاریخچه سری Call of Duty – از کشتن Medal of Honor تا احیا دوبارهیک دنیا نسخه موفق
تاریخچه سری Call of Duty – از کشتن Medal of Honor تا احیا دوباره

بازی Warzone 2 با «مد سندباکس جدید و فضای بازی کاملا تازه»، برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و همچنین پی‌سی از طریق بتل نت و استیم در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Modern Warfare 2 نیز برای همان پلتفرم‌ها در تاریخ ۲۸ اکتبر منتشر خواهد شد. اکتیویژن شب گذشته همزمان با انتشار اولین تریلر رسمی از این بازی موردانتظار اعلام کرد که دارای کمپین داستانی جهانی، بخش چندنفره و یک مد عملیات ویژه «تکامل یافته» خواهد بود.

وارزون 2

تام هندرسون اخیرا تصویری منتشر کرد که ظاهرا نقشه اصلی Warzone 2 است و شامل تمام نقاط دیدنی آن و چندین ویژگی قابل‌توجه، مانند بخش‌های بزرگی از آب است که بازیکنان می‌توانند در آن شنا کنند.

ظاهرا برای اولین بار این بازی بتل رویال، مکانیک شنا را معرفی خواهد کرد. هیچ‌کدام از نقشه‌های اصلی وارزون مانند Verdansk و Caldera از شنا پشتیبانی نمی‌کنند، اگرچه این مورد در اولین بتل رویال کال آو دیوتی، مد Blackout از Black Ops 4 امکان‌پذیر بود.

مهر ماه سال گذشته نیز گزارش شده بود که نقشه‌های وارزون ۲ شامل نقاط مورد علاقه کلاسیک از جمله مناطقی مبتنی بر نقشه‌های چندنفره محبوب از مدرن وارفر ۲ محصول سال ۲۰۰۹ خواهد بود. بنا بر گزارش‌ها، این نقاط شامل Highrise، Quarry، Terminal و Afghan می‌شود.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


تماشا کنید: اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا