بازی

بازی Breaking Bad برای پلی استیشن ۱ چگونه خواهد بود؟ [تماشا کنید]

بازی Breaking Bad برای پلی استیشن ۱ چگونه خواهد بود؟ [تماشا کنید]

بریکینگ بد (Breaking Bad) بدون شک یکی از بهترین سریال‌های تاریخ است، بنابراین هیچ جای تعجبی وجود ندارد که محتوای متفاوت درباره آن ساخته شود. اکنون یک کاربر ویدیو کوتاهی را منتشر کرده که نشان می‌دهد بازی این سریال روی کنسول پلی استیشن ۱ (PS1) چگونه خواهد بود.

این ویدیو که با عنوان «Breaking Bad – PS1 Gameplay» توسط یوتیوبری با نام PotBoiler منتشر شده، بازی Breaking Bad با الهام از GTA برای PS1 را نشان می‌دهد. در این ویدیو، ظاهرا بازیکن کنترل «جسی پینکمن» را در دست دارند و باید تا قبل از تمام شدن زمان، به هدف خود که کشتن فرد دیگری است (بدون اسپویل!) دست پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

در طول مسیر، جسی با ماشین پلیس برخورد می‌کند و برای اینکه اتهامات او برداشته شود، باید به سمت «سال گودمن» وکیل دنیای بریکینگ بد برود!

این ویدیو به یک بازی ویدیویی واقعی از Breaking Bad مربوط نمی‌شود که بتوانید آن را دانلود کنید، بلکه فقط جنبه نمایشی دارد. در همین رابطه، «وینس گیلیگان»، خالق سریال اخیرا گفته بود که زمانی ایده ساخت بازی Breaking Bad به سبک GTA را در سر داشته است.

دیمیک‌های PS1 در چند وقت گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است، زیرا اخیرا چندین عنوان محبوب به این صورت نمایش داده شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به دیمیک Horizon Zero Dawn و بازی بسیار محبوب Bloodborne PSX اشاره کرد که توانست در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۰۰ هزار دانلود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا