بازی

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon معرفی شد

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon معرفی شد

استودیو فرام سافتور و کمپانی بندای نامکو دوباره وارد همکاری شده‌ و با معرفی بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon، یک مجموعه قدیمی را احیا کرده‌اند.

فرام سافتور با حضور در مراسم گیم اواردز و دریافت چند جایزه مهم، همچنین از بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon برای کنسول‌ها و پی‌سی‌ رونمایی کرد. این بازی روی مبارزات سریع مکا تمرکز دارد و با دیگر آثار سبک سولز لایک از این توسعه دهنده تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت. 

مطلب پیشنهادی:اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیروردپای اساطیر ژاپنی در داستان گرگ تنهای سکیرو
اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیرو

در Armored Core VI: Fires of Rubicon شما ربات خود با قابلیت مانور سه بعدی را ساخته و هدایت کرده تا به صورت آزادانه و سریع در ماموریت‌ها حرکت کنید. سیستم مبارزات بازی به طور مساوی روی درگیری‌های از نزدیک و دور تمرکز می‌کند تا یک تجربه بسیار جالب و خاص برای بازیکنان خلق کند. شما می‌توانید تریلر بازی را از اینجا تماشا کنید.

داستان حول یک ماده مرموز جدید جریان دارد که در این سیاره دورافتاده به نام روبیکون ۳ کشف شده و به عنوان یک منبع انرژی، قرار بود به طور چشمگیری قابلیت‌های فنآوری و ارتباطات بشر را ارتقا دهد. در عوض این ماده باعث فاجعه‌ای شد که سیاره و ستاره‌های اطراف را در شعله‌های آتش و طوفان فرو برد و یک سیستم ستاره سوزان را تشکیل داد. 

بازی Armored Core

پس از گذشت نیم قرن دوباره این ماده مرموز رویت شده و شرکت‌های فرازمینی و گروه‌های مقاومت بر سر کنترل آن مبارزه می‌کنند. باید اشاره کنیم که هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) در مراحل اولیه توسعه کارگردان بازی بود و اکنون این سمت در اختیار ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura) قرار دارد. 

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon در سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا