بازی

بازی A Plague Tale Requiem بیش از ۳۰۰ هزار موش دارد

بازی A Plague Tale Requiem بیش از ۳۰۰ هزار موش دارد

A Plague Tale Requiem نسبت به بازی قبلی از همه لحاظ پیشرفت کرده است و اکنون متوجه شده‌ایم که در نسخه پلی استیشن ۵ آن ۳۰۰ هزار موش وجود دارد.

استودیو Asobo توانسته برای دنباله A Plague Tale: Innocence از قدرت سخت افزاری پلی استیشن ۵ به بهترین شکل استفاده کند و تعداد موش‌ها در این بازی ۶۰ برابر شده است. نیکلاس بکاوین (Nicolas Bécavin)، برنامه نویس موتور بازی‌سازی A Plague Tale: Requiem، به صحبت در این زمینه پرداخته است.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

برای بازی دوم، می‌خواستیم پتانسیل نسل جدید را به حداکثر برسانیم تا وحشت و آسیب ناشی از موش‌ها را به سطح بالاتری انتقال دهیم. ۳۰۰ هزار عدد خوبی برای انتقال چشم انداز آخرالزمان مورد نظر ما است که به طور فزاینده‌ای قهرمانان ما را تحت فشار قرار می‌دهد.

تمرکز استودیو Asobo تنها روی تعداد موش‌ها بازی نبوده و در رفتار آن‌ها نیز تغییراتی ایجاد کرده‌اند. در A Plague Tale: Requiem موش‌ها بیشتر شبیه یک موج عظیم و و یک سونامی حرکت می‌کنند. این توسعه دهنده از ویژگی‌های دوال سنس نیز برای ایجاد حس واقع گرایی در هنگام استفاده از سلاح‌ها استفاده کرده است. 

بازی A Plague Tale

همچنین حرکت موش‌ها را هم می‌توان از طریق پد و ارتعاشات ظریف استریو احساس کرد. از این رو شما با کنترلر می‌توانید جهت حرکت موش‌ها را نیز تشخیص دهید که بدون شک کمک بزرگی خواهد بود. اگر علاقه‌مند به تجربه این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آنچه که باید از بازی A Plague Tale: Requiem بدانید» را مطالعه کنید. 

A Plague Tale: Requiem در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۶ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ (به صورت استریم) منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا