بازی

بازی های رایگان ماه بعد پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی های رایگان ماه بعد پلی استیشن پلاس مشخص شدند

سونی هر ماه چند بازی را برای اشتراک اسنشیال پلی استیشن پلاس رایگان می‌کند و اکنون به صورت غیررسمی از عناوین ماه آگوست رونمایی شده است. آپدیت: سونی به طور رسمی بازی‌های عنوان شده در این لیست را تایید کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک

Billbil-kun یکی از کاربران dealabs است که هر ماه بازی‌های رایگان این سرویس پلی استیشن پلاس را لو می‌دهد. او اکنون اعلام کرده است که سونی برای ماه میلادی آگوست Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2، بازی مستقل Little Nightmares و Yakuza: Like a Dragon را رایگان خواهد کرد.

شما از تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) تا ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به این عناوین دسترسی خواهید داشت. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ بود که توانست طی دو هفته بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد. با وجود محبوبیت بسیار زیاد این فرانچایز، اکتیویژن اجازه ساخت Tony Hawk Pro Skater 3 + 4 را نداد. 

بازی رایگان پلی استیشن پلاس

اگر این بازی‌ها را به لیست خود اضافه کنید برای همیشه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، مگر اینکه اشتراک پلی استیشن پلاس شما به پایان برسد. شما همچنین تا تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) به بازی‌های رایگان ماه جاری دسترسی دارید. سونی برای جولای Arcadegeddon، کرش باندیکوت ۴ و The Dark Pictures: Man of Medan را رایگان کرده است. 

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا