بازی

بازی نسل بعدی سری Sims معرفی شد

بازی نسل بعدی سری Sims معرفی شد

الکترونیک آرتز شب گذشته عنوان بعدی سری بازی‌های محبوب Sims را با نام رمزی Project Rene معرفی کرد.

لیندزی پیرسون (Lyndsay Pearson) ، معاون فرنچایز The Sims، این بازی را در اواخر شوکیس ۳۰ دقیقه‌ای محصولات سیمز معرفی کرد که در یوتیوب به طور کامل قابل مشاهده است.

این اعلامیه شامل نگاهی کوتاه به برخی از ابزارهای ایجاد بازی داشت که بازیکنان می‌توانند هنگام دستیابی به بازی از آن‌ها استفاده کنند. البته که بازی مذکور هنوز در مراحل ابتدایی توسعه در استودیو Maxis قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها

این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت انفرادی یا مشترک بازی کنند و همین تجربه در تمام دستگاه‌های پشتیبانی شده از جمله موبایل در دسترس خواهد بود.

پیرسون گفت:

ما با ابزارهای خلاقانه خود، یعنی بخش کلیدی DNA سیمز، شروع می‌کنیم. در حال آزمایش آنچه که تاکنون جواب داده هستیم و اینکه تا کجا می‌توانیم برای ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر نسبت به گذشته، تلاش کنیم.

Project Rene به بازیکنان این امکان را می‌دهد که نه تنها رنگ و الگوها را تغییر دهند، بلکه شکل جسم را نیز عوض کنند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که استودیو روی آن کار می‌کند، این است که بازیکنان می‌توانند خانه‌های سیمز خود را از طریق دستگاه دیگری شخصی‌سازی کنند.

دموی نمایش داده شده خانه یک بازیکن را نشان می‌داد که مبلمان را روی گوشی هوشمند خود قرار می‌داد و تغییرات به صورت زنده روی نسخه رایانه شخصی نیز ظاهر می‌شدند. شایان ذکر است که تمام این ویژگی‌ها در مراحل ابتدایی قرار دارند و با پیشروی توسعه Project Rene، می‌توانیم تغییرات بیشتری را در این زمینه مشاهده کنیم.

پیرسون گفت EA به اشتراک‌گذاری اقدامات در حال انجام در روند ساخت بازی طی چند سال آینده ادامه می‌دهد و به مرور زمان دسترسی اولیه به Project Rene را برای گروه‌های کوچک باز می‌کند.

رونمایی دیشب Project Rene مصادف با رایگان شدن The Sims 4 بود. از امروز، بازیکنان می‌توانند بازی اصلی را به صورت رایگان روی پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و مک دانلود کنند.

شوکیس شب گذشته همچنین برنامه‌هایی برای انتشار دو بسته الحاقی جدید Sims 4 در سال ۲۰۲۳ را تایید کرد.

مطلب پیشنهادی:۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شودقابل توجه والدین گرامی!
۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا