بازی

بازی مارول کارگردان Uncharted در ماه سپتامبر نمایش داده می‌شود

بازی مارول کارگردان Uncharted در ماه سپتامبر نمایش داده می‌شود

دیزنی اعلام کرد که ماه سپتامبر رویداد مشترکی با مارول گیمز (Marvel Games) برگزار خواهد کرد و در آن برای اولین بار شاهد بازی مارول در حال ساخت استودیو Skydance New Media و ایمی هنیگ (کارگردان Uncharted) خواهیم بود.

این رویداد که میزبان آن Blessing Adeoye Jr از Kinda Funny خواهد بود، به‌صورت زنده از محل برگزاری نمایشگاه D23 در روز جمعه ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) و ساعت ۰۰:۳۰ بامداد برگزار می‌شود.

در این رویداد شاهد نمایش‌هایی از دیزنی و پیکسار گیمز، مارول گیمز، لوکاس فیلم گیمز و گیمز قرن بیستم (20th Century Games) خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارولمسئولیت‌های بزرگ با کوچک‌ترین اشتباه عواقب بدی به دنبال دارند
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارول

دیزنی در بیانیه مطبوعاتی خود نوشت:

علاوه بر اعلامیه‌های کاملا جدید، طرفداران می‌توانند شاهد نمایش‌هایی از عناوینی مانند Marvel’s Midnight Suns و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga و همچنین نگاهی اجمالی به بازی گروهی آینده مارول از استودیو Skydance New Media خواهند بود.

مارول

امی هنیگ، مدیر خلاق سابق ناتی داگ (Naughty Dog) و یکی از سازندگان اصلی سری آنچارتد (Uncharted)، این بازی مارول را هدایت می‌کند.

هنیگ در بیانیه‌ای که اوایل سال جاری منتشر شده بود نوشت:

برای اولین بازی خودمان نمی‌توانستم شریک بهتری از مارول را تصور کنم. دنیای مارول تمام جنبه‌های یک بازی اکشن، رازآلود و هیجانی ژانر ماجراجویی را شامل می‌شود که من آن را دوست دارم و کاملا خود را به یک تجربه تعاملی می‌رسانم. باعث افتخار است که بتوانیم نسخه اصلی یک داستان را با تمام انسانیت، پیچیدگی و شوخ طبعی خود تعریف کنیم و به بازیکنان خود این امکان را بدهیم که در نقش قهرمانان دوست داشتنی خود ظاهر شوند.

هنوز جزئیات زیادی از بازی منتشر نشده است اما اکنون می‌دانیم که چه زمانی شاهد اطلاعات بیشتر درباره آن خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتیمهم‌ترین لحظات در حدود ۶ دهه ماجراجویی
۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتی


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا