بازی

بازی بعدی خالق Yakuza شبیه فیلم‌های کوئنتین تارانتینو خواهد بود

بازی بعدی خالق Yakuza شبیه فیلم‌های کوئنتین تارانتینو خواهد بود

توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، خالق بازی‌های یاکوزا (Yakuza) در مصاحبه جدید اعلام کرد که بازی بعدی او در استودیو جدیدش مانند یکی از فیلم‌های کوئنتین تارانتینو کارگردان شناخته‌شده سینمای جهان خواهد بود.

ناگوشی اخیرا با نشریه آلمانی 4Players صحبت کرده و جزئیات کمی در مورد بازی بعدی خود ارائه کرد. هرچند او جزئیات زیادی از این بازی را فاش نکرد اما توضیح داد که قصد ندارد از ریشه‌های اصلی خود فاصله بگیرد. او گفت:

البته هنوز نمی‌توانم چیز زیادی درباره بازی فاش کنم، اما می‌توانم درباره چارچوب کلی آن صحبت کنم: بازی قطعا به عنوان یکی از عناصر اصلی خود شامل خشونت خواهد بود اما نمی‌خواهم بیش از حد به سمت سبک‌های دلهره‌آور یا حتی ترسناک پیش بروم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:

می‌خواهم بازی‌ام بیشتر شبیه یک فیلم کوئنتین تارانتینو باشد، بنابراین می‌توان در آن از طنز استفاده کرد. چیزی که فقط ترسناک یا خونین و وحشیانه باشد با سلیقه من سازگار نیست، کمی حس انسانیت، حماقت و جدیت می‌خواهم، این چیزی است که هم اکنون به دنبال آن هستم.

یاکوزا

اواخر سال گذشته، ناگوشی تایید کرد که استودیوی Ryu Ga Gatoku (سازنده سری یاکوزا) و شرکت سگا را ترک می‌کند تا استودیو جدیدی به نام Nagoshi را برای شرکت NetEase تاسیس کند.

Yakuza 8 هم اکنون در حال توسعه است که گفته می‌شود دنباله‌ای مستقیم برای Yakuza: Like A Dragon خواهد بود. ماه گذشته اولین تصاویر این عنوان فاش شده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا