بازی

بازیگر جدیدی به سریال Ironheart مارول اضافه شد

بازیگر جدیدی به سریال Ironheart مارول اضافه شد

سریال Ironheart (آیرون‌هارت) یکی از مجموعه‌های جدید فاز پنجم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که اکنون در حال فیلمبرداری است و به تازگی بازیگر جدیدی به نام رشیدا اولایولا به آن اضافه شده و با بازیگر اصلی سریال، یعنی دامینیک تورن هم‌بازی شده است.

هنوز جزییاتی از نقش این بازیگر جدید منتشر نشده، اما می‌دانیم که تجربه نویسندگی را نیز دارد و در حال حاضر به عنوان نویسنده سریال South Side در شبکه HBO همکاری می‌کند. اولایولا همچنین تجربه کار روی سریال‌های Insecure، A Black Lady Sketch Show، Chicago P.D را در کارنامه دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

علاوه بر دامینیک تورن، اولایولا با آنتونی راموس، شکیرا باررا، منی منتانا، آلدن ارنرایک و شی کولی هم‌بازی خواهد بود. اطلاعات زیادی از سریال Ironheart در دست نیست و تنها می‌دانیم که این سریال دومین تجربه حضور تورن در دنیای سینمایی مارول است و وی پیش از این برای اولین بار در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور پیدا کرده بود. او در همین مورد سال گذشته در مصاحبه‌ای با Empire Magazine گفت:

من در خانه‌ نشسته بودم و تماسی دریافت کردم مبنی بر اینکه آیا می‌خواهم این نقش را بازی کنم یا خیر. این بهترین تماس تلفنی بود که دریافت کرده بودم و در واقع آنقدر شوکه شده بودم که با تاخیر جواب آن مکالمه را دادم. جالب است که تست خاصی درباره آن وجود نداشت و آن‌ها فقط منتظر پاسخ من بودند. این واقعا منحصر به‌فردترین تجربه‌ای بود که تاکنون داشتم.

انتظار می‌رود که آنتونی راموس نقش شخصیت محبوب The Hood را بازی کند و بر حس عرفانی و مرموز سریال بیفزاید. سریال Ironheart اواخر سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا