بازی

بازیگران John Wick: Chapter 4 روی جلد شماره جدید مجله توتال فیلم

بازیگران John Wick: Chapter 4 روی جلد شماره جدید مجله توتال فیلم

John Wick: Chapter 4 فروردین ماه ۱۴۰۲ در سینماهای دنیا نشان داده خواهد شد و به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران، کیانو ریوز و بقیه بازیگران روی جلد جدید مجله توتال فیلم قرار گرفتند.

در جلد استاندارد کیانو ریوز در کنار لارنس فیشبرن و ایان مک‌شین از قسمت‌های قبل و همینطور شخصیت‌های تازه‌وارد با بازی دانی ین، بیل اسکاشگورد و رینا ساویاما، در مقابل برج ایفل قرار گرفته است.

ریوز در دومین جلد نسخه ویژه در مرکز تصویر قرار دارد و چهره‌های آنتاگونیست‌های جدید زیر او ایستاده‌اند. با توجه به اینکه خشونت یکی از جنبه‌های کلیدی فرنچایز است، تصویر آغشته به رنگ قرمز خونی به احتمال قوی از ماهیت خشن فیلم جدید می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

در John Wick: Chapter 4 قهرمان اصلی به دنبال پایان دادن سلطنت The High Table، یک جامعه مخفی که دنیای جنایتکاران بین المللی را اداره می‌کند، خواهد بود. ویک باید در آخرین تلاش برای به دست آوردن آزادی، با دشمنان جدیدی مانند کین (با بازی ین) و مارکی (با بازی اسکاشگورد) روبرو شود، از زندگی خشونت‌آمیز خود کناره‌گیری کند و در نهایت برای از دست دادن همسر فقیدش سوگواری کند.

در اخبار مرتبط می‌دانیم یک سریال اسپین‌آف به نام Continental با محوریت هتل مشهور قاتلان در نیویورک ساخته می‌شود. همچنین یک اسپین‌آف دیگر با هنرنمایی آنا د آرماس و نورمن ریدس در دست ساخت قرار دارد که عنوان Ballerina را به خود گرفته. طبق گزارشات، خود کیانو ریوز نیز در این فیلم اسپین‌آف حضور پیدا خواهد کرد.

John Wick: Chapter 4 در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا