بازی

بازیگران جدیدی به فیلم The Electric State برادران روسو اضافه شدند

بازیگران جدیدی به فیلم The Electric State برادران روسو اضافه شدند

پس از اکران موفقیت‌آمیز فیلم The Gray Man، برادران روسو اکنون درحال آماده شدن برای پروژه بعدی خود به نام The Electric State هستند که بازیگران برجسته‌ای در آن حضور دارند و انتظار می‌رود فیلمبرداری آن اواخر پاییز امسال آغاز شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

اخیرا اعلام شده بازیگرانی نظیر میشل یئو، استنلی توچی (نامزد جایزه اسکار) و جیسن الکساندر به این پروژه اضافه شده‌اند.

برایان کاکس (از سریال Succession) و جنی اسلیت قرار است به عنوان صداپیشه شخصیت‌های کامپیوتری ایفای نقش کنند و از دیگر بازیگران نام‌آشنای این فیلم علمی تخیلی می‌توان به میلی بابی براون و کریس پرت اشاره کرد.

the electric state

هنوز مشخص نیست که بازیگران دقیقا چه نقش‌هایی را برعهده‌ دارند اما انتظار می‌رود با شروع فیلمبرداری اطلاعات بیشتری از این پروژه منتشر شود. برادران روسو که تجربه ساخت آثار ماندگاری از دنیای سینمایی مارول مانند Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame را در کارنامه دارند، با فیلمنامه‌ای از کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فیلی کارگردانی The Electric State را برعهده خواهند داشت.

این فیلم در واقع اقتباسی از رمان گرافیکی به همین نام است که فضایی آینده‌نگرانه دارد و روی یک نوجوان یتیم با بازی بابی براون تمرکز دارد که با یک ربات و یک ولگرد سفری را برای پیدا کردن برادرش آغاز می‌کند.

پس از پایان حماسه انتقام‌جویان، برادران روسو از MCU خارج شدند تا وارد پروژه‌های موفق دیگری مانند The Grey Man شوند. این فیلم با بازی رایان گاسلینگ، کریس ایوانز و آنا د آرماس به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شد. اکنون با این پروژه جدید و داستان جالبی که دارد، مخاطبان می‌توانند انتظار یک عنوان هیجان‌انگیز را داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا