بازی

بازیکنان Gotham Knights باگ‌های عجیب‌و‌غریب آن را گزارش می‌کنند [تماشا کنید]

بازیکنان Gotham Knights باگ‌های عجیب‌و‌غریب آن را گزارش می‌کنند [تماشا کنید]

Gotham Knights روز جمعه منتشر شد و از همان ابتدا با نظرات غیرقابل انتظاری از سوی منتقدان مواجه شد. علاوه بر این، بازیکنان نیز با مشکلات زیادی در طول بازی مواجه شده‌اند و هرچند برخی از کاوش در گاتهام لذت می‌برند، به‌نظر می‌رسد تجربه بازی برای برخی دیگر به هیچ وجه موردانتظار نبوده است و با باگ‌های مختلفی روبرو شده‌اند که برخی از آن‌ها واقعا عجیب و غریب است.

تنها دو روز پس از انتشار بازی، ده‌ها باگ از بازی گزارش شده است. از جمله این مشکلات می‌توان به سقوط از روی نقشه، دویدن از میان دیوارها و حتی برخورد با دشمنان عجیب‌و‌غریب اشاره کرد. همچنین برخی از مشکلات مانند ویدیو زیر از همان ابتدا آموزش بازی شروع می‌شوند که اتفاقا تاثیر زیادی روی تجربه بازی دارند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن

کاربری با نام ComprehensiveAd2429 در ردیت ویدیو بالا را به اشتراک گذاشته و طبق نظرات ثبت شده ظاهرا بازیکنان دیگری نیز با این باگ در همان نقطه از نقشه مواجه شده‌اند. تنها راه برطرف شدن این است که بازیکنان از آن بخش خاص نقشه عبور نکنند.

باگ عجیب‌و‌غریب دیگری که چند بازیکن با آن مواجه شده‌اند، به یکی از دشمنان بازی مربوط می‌شود که می‌تواند در هوا معلق باشد و در یک دایره به دور خود بچرخد. هرچند این مشکل یک خطای انیمیشن خنده‌دار است، اما باعث می‌شود تا بسیاری از افراد نتوانند ماموریت Criminal Stronghold را تکمیل کنند. این اشکال به توسعه‌دهندگان گزارش شده، اما هنوز پاسخی درباره آن اعلام نشده است.

علاوه بر این مشکلات معمولی دیگری مانند عبور از دیوار نیز درباره بازی Gotham Knights گزارش شده است. اگر با مشکل خاصی در طول بازی مواجه شدید، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی آن، مشکل را گزارش کنید. می‌توان انتظار داشت که اولین به‌روزرسانی رسمی بازی به‌زودی منتشر شود و بسیاری از مشکلات در آن برطرف خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا