بازی

بازیکنان در The Callisto Protocol یک همراه خواهند داشت

بازیکنان در The Callisto Protocol یک همراه خواهند داشت

در مصاحبه اخیر سایت TheGamer با سازنده The Callisto Protocol، گلن اسکوفیلد، فاش کرد که این عنوان ترسناک علمی-تخیلی دارای یک همراه (Follower) خواهد بود که هنوز در تریلرها نمایش داده نشده است.

اسکوفیلد اظهار داشت تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهد ساخت بازی‌های خوب است و امیدوار است بازیکنان کالیستو پروتکل را بدون مقایسه با Dead Space، به‌خاطر چیزی که هست، ببینند. او تفاوت‌های این دو عنوان را توضیح داد:

بله، [کالیستو پروتکل] یک بازی ترسناک علمی-تخیلی متفاوت است. به خاطر اینکه من سازنده‌ش هستم، شباهت‌های ریزی وجود دارد. امیدوارم مردم Dead Space را فراموش نکنند، بلکه آن را کنار بگذارند. نحوه روایت داستان در فیلم‌ها و سینماتیک است که به طور یکپارچه وارد بازی می‌شوند. شخصیت اصلی زیاد صحبت می‌کند، یک همراه وجود دارد، شخصیت‌های دیگری در بازی وجود دارند، بنابراین باید احساس متفاوتی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج

هنوز نمی‌دانیم که این فالوور چه کسی خواهد بود یا نقش او در داستان چقدر خواهد بود، اما مطمئناً تغییر بزرگی نسبت به تجربه تنهایی در Dead Space اصلی به حساب می‌آید. محتمل‌ترین گزینه، کارن فوکوهارا، یکی از ستاره‌های سریال The Boys و هم‌سلولی جیکوب لی، قهرمان داستان The Callisto Protocol است. اسکوفیلد اعلام کرد که در تریلرهای بعدی این شخصیت همراه را معرفی خواهند کرد.

The Callisto Protocol

او همچنین در توییتی جدید اظهار داشت که استودیو Striking Distance شش تا هفت روز در هفته برای اتمام بازی تلاش می‌کند و برخی روزها کارکنان ۱۲ تا ۱۵ ساعت کار می‌کنند. اظهاراتی که با واکنش‌های منفی روبرو شد و اسکوفیلد نیز توییت خود را پاک کرد.

The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهد شد و تیم سازنده قول داده که بسیار خشن‌تر از Dead Space خواهد بود. می‌توانید تا آن زمان مقاله هر آن‌چه که باید از این بازی بدانید را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۹ خون آشام که قهرمان هستندمی‌توانستند شرور باشند اما راهی دیگر انتخاب کردند
۹ خون آشام که قهرمان هستند


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا