بازی

بازی‌های رایگان سرویس گلد برای ژانویه ۲۰۲۳ مشخص شدند

بازی‌های رایگان سرویس گلد برای ژانویه ۲۰۲۳ مشخص شدند

شرکت مایکروسافت از اولین موج بازی‌های رایگان سرویس گلد در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد و باز هم با یک لیست ناامید کننده طرف هستیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

همان طور که در پستی در Xbox Wire اعلام شد، تمامی مشترکین سرویس Xbox Live Gold و همچنین مشترکین سرویس ایکس باکس گیمپس آلتیمیت می‌توانند به هردو بازی جدید که طی یک ماه آینده افزوده می‌شوند دسترسی پیدا کنند. لیست بازی‌های این سرویس را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

گلد
  • Iris Fall
  • Autonauts

بازی Iris Fall در تاریخ ۱۱ دی برای دانلود قرار می‌گیرد و ۱۱ بهمن نیز لیست را ترک می‌کند و Autonauts نیز ۱۲ بهمن وارد فهرست شده و ۲۶ همان ماه حذف می‌شود. عنوان اول در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و یک تجربه رویایی در سبک معمایی و ماجراجویی به حساب می‌آید. بازیکنان در Iris Fall در نقش آیریس بازی می‌کنند، دختری که در دنیای تاریک و مرموز قرار گرفته و به دنبال کشف ارتباط خود با این مکان عجیب است.

عنوان Autonauts نیز در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و بازیکنان را در سیاره‌های عجیب و خالی از سکنه قرار می‌دهد تا بسته به علاقه خود، آن‌ها را با استفاده از منابع سیاره و ساختن ربات‌هایی که آموزش انجام کارهای بازیکن را دیده‌اند، آباد کنند. درحالی که منتظر افزوده شدن این بازی‌ها هستید، بد نیست یادآوری کنیم که تنها تا ۱۰ دی فرصت دارید تا آخرین بازی‌های سال ۲۰۲۲ سرویس گلد را به لایبرری خود اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا