بازی

بازی‌های بزرگ بیشتری به انحصار اپیک گیمز در خواهند آمد

بازی‌های بزرگ بیشتری به انحصار اپیک گیمز در خواهند آمد

کمپانی اپیک گیمز در چند سال گذشته سعی کرده با قراردادهای انحصاری بزرگ، کاربران را به سمت فروشگاه خود بیاورد و به نظر نمی‌رسد که قصد تغییر سیاست‌های خود را داشته باشد.

این شرکت اعلام کرده که طرفداران انتظار داشته باشند که آن‌ها بازی‌های بزرگ بیشتری به صورت انحصاری در فروشگاه آن‌ها منتشر شود. البته با وجود اینکه روند عرضه انحصاری بازی‌ها روی فروشگاه اپیک گیمز نسبت به گذشته کند شده، اما این شرکت قصد دارد برای رقابت با استیم به کار خود ادامه دهد. 

مطلب پیشنهادی:چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟دشواری نداریم!
چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟

تیم سویینی (Tim Sweeney)، مدیرعامل Epic، با سایت پی‌سی گیمر مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که انحصاری شدن بازی‌های بزرگ بسیار تاثیرگذار بود. با این وجود بازی‌های کوچک‌تر با مخاطب کمتر، نتوانسته کاربران زیادی را به پلتفرم آن‌ها بیاورند. Borderlands 3 یکی از اولین انحصاری‌های اپیک بود که عملکرد آن‌ بسیار بهتر از انتظارات بود. 

لوگوی کمپانی اپیک گیمز

این شرکت علاوه‌بر قراردادهای انحصاری ترد پارتی، از سال ۲۰۲۰ به عنوان ناشر نیز فعالیت دارد. از این رو Epic با رمدی برای بازی Alan Wake 2، استودیو Playdead، سازنده لیمبو، و استودیو Gen Design، سازنده The Last Guardian، همکاری می‌کند. همچنین باید اشاره کنیم که کاربران استور اپیک در ۲۰۲۲، بیش از ۷۰۰ میلیون بازی رایگان دریافت کردند.

اپیک گیمز در پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۲۳۰ میلیون کاربرد داشت که ۳۶ میلیون نفر بیشتر از سال ۲۰۲۱ است. همچنین با توجه به عناوینی که در سال ۲۰۲۲ منتشر شدند، تعداد بازی‌های این پلتفرم از مرز ۱.۵ میلیون واحد فراتر رفته است.

مطلب پیشنهادی:از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟تنوع بیشتر، کارآیی بیشتر
از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟


تا عرضه استارفیلد سراغ چه بازی‌هایی برویم؟ 

بازی‌های بزرگ بیشتری به انحصار اپیک گیمز در خواهند آمد - lastech
با کلیک روی تصویر از کانال یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا