رمز ارز

بازگرداندن ۱۵۰ هزار بیت کوین دزدیده شده به صاحبانش!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم صرافی رمزارزی منحل‌شده Mt.Gox در حال آماده شدن برای بازپرداخت بیت کوین‌های معوقه به مشتریان خود است و به همین دلیل، برخی پیش‌‌بینی می‌کنند که بیت کوین ممکن است در آینده نزدیک با یک فشار فروش جدی مواجه شود.
این رویداد مدت‌هاست که در راه است و نگرانی‌های بسیاری را در خصوص تأثیر آن بر بازار در پی داشته است. از آن‌جایی که هشت سال پیش، زمانی که این صرافی اعلام انحلال کرد، قیمت بیت کوین تنها کسری از قیمت فعلی آن بود، پیش‌بینی می‌شود که دریافت‌کنندگان احتمالا پس از دریافت بیت کوین‌های خود، به سرعت آن‌ها را به فروش رسانده و فشار فروش شدیدی را بر بیت کوین وارد کنند.
یکی از مدیران این صرافی گفته که امکان بازپرداخت با پول نقد و بیت کوین کش نیز برای مشتریان فراهم شده است. این بازپرداخت در قالب طرحی با عنوان توان‌بخشی انجام می‌شود که در سال ۲۰۱۸ تصویب شد. طبق گزارش‌ها، تاکنون از مجموع ۸۵۰ هزار بیت کوین از بین رفته در جریان هک Mt. Gox، تنها ۱۵۰ هزار بیت کوین بازیابی شده است.
در سال ۲۰۲۱، زمانی که خبر بازگرداندن بیت کوین‌ها از سوی این صرافی بدنام برای اولین بار منتشر شد، قیمت بیت کوین طی پنج روز، ۱۰ درصد کاهش یافت، اما پس‌ از آن و طی چند ماه، قیمت این ارز دیجیتال تا ۶۵ هزار دلار افزایش پیدا کرد.
در این میان، برخی از مفسرین معتقد هستند که بازار قبلا با موفقیت، حجم زیادی از بیت کوین اضافی تزریق‌شده را جذب کرده است و با توجه به قیمت پایین این ارز در حال حاضر، این رویداد تأثیر زیادی بر نقدینگی بیت کوین نخواهد داشت.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا