عمومی

این نسخه بازطراحی‌شده گوگل مپ است

این نسخه بازطراحی‌شده گوگل مپ است

گوگل در رویداد I/O 2024 علاوه‌بر اعلام اضافه‌شدن هوش مصنوعی جمنای به گوگل مپس، بیان کرد که محیط این اپلیکیشن را بازطراحی می‌کند.

به‌گزارش 9to5Google، بازطراحی گوگل مپس محیط کاربری این اپلیکیشن را ساده‌تر از همیشه می‌کند. تب‌های نوار پایینی اکنون از پنج مورد به سه مورد کاهش پیدا کرده‌اند و شامل گزینه‌های Explore و You و Contribute می‌شوند.

تب‌های Explore و Contribute مثل گذشته هستند و به کاربران کمک می‌کنند تا مکان‌های جدید را بیابند و نظرات و عکس‌های خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارند. تب جدید You مکان‌های ذخیره‌شده را دربر می‌گیرد و بخش Notifications که قبل‌تر در تب Updates وجود داشت را در خود جای داده است.

ساده‌سازی محیط کاربری گوگل مپس به کاربران کمک می‌‌کند تا راحت‌تر از این اپلیکیشن استفاده کنند. در نسخه‌ی جدید گوگل مپس امکان تعامل بیشتری با نقشه فراهم شده و هنگام استفاده از بخش‌های مختلف، نقشه هنوز قابل مشاهده است و کاربران نیازی به جابه‌جایی بین تب‌های مختلف ندارند.

مقاله‌های مرتبط

بخش جست‌وجوی مسیر‌ها بازطراحی شده است و گزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل مانند پیاده‌روی و دوچرخه سواری در بخش پایینی صفحه قرار گرفته‌اند. کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از تب Saved، فهرست‌های جدیدی ایجاد کنند و مکان‌های دلخواه خود را به آن‌ها اضافه کنند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا