اینستاگرام کیفیت ویدئوهای کم بازدید را کاهش می دهد
اینستاگرام کیفیت ویدئوهای کم بازدید را کاهش می دهد
به گزارش lastech از مهر، «آدام موسری» رییس اینستاگرام در ویدئویی توضیح داد چرا برخی ویدئوها با کیفیتی پایینتر از بقیه نمایش داده میشوند. او در این باره گفت: به طور کلی ما می خواهیم بالاترین کیفیت ویدئو را نشان دهیم. اما اگر ویدئویی برای مدتی طولانی تماشا نشود (چون بخش اعظم بازدید از محتوا در زمان آغاز آپلود آن رخ میدهد) ما کیفیت آن را کاهش میدهیم. همچنین اگر دوباره زیاد تماشا شود، ما دوباره کیفیت آن را بالا میبریم.
او در ادامه افزود: این پلتفرم اقدام مذکور را برای نمایش محتوا با بالاترین کیفیت برای کاربران انجام میدهد.
همچنین موسری در واکنش به انتشار پستی در اپ «تردز» که حاوی این کلیپ بود، نوشت: اینستاگرام منابع بیشتری به ویدئوهای خالقان محتویی اختصاص میدهد که بازدید بیشتری را جذب میکنند.
او در پاسخ به سوال کاربری دیگر درباره آنکه چنین روشی به خالقان محتوای نوپا و کوچک تر آسیب میزند یا خیر، نوشته بود تغییر در کیفیت محسوس نیست.
اظهارات موسری با روشی که متا (شرکت مادر اینستاگرام) قبلا اعلام کرده بود، همخوانی دارد. متا در ۲۰۲۱ میلادی پیش بینی کرد که نمی تواند روند فزایند ویدئوهایی که در پلتفرم آپلود می شود را کنترل کند.