عمومی

ایسوس ROG Phone 6، اولین گوشی گیمینگ مجهز به Snapdragon 8+ Gen 1، در ۵ جولای معرفی می‌شود

چند هفته پیش، ایسوس اعلام کرد سری ROG Phone 6 این برند اولین گوشی‌های هوشمند گیمینگ جهان خواهند بود که به جدیدترین پردازنده‌‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول کوالکام مجهز می‌شوند. حال در ژوئن ۲۰۲۲، ایسوس تأیید کرده است که رویداد معرفی جهانی سری ROG Phone 6 به‌صورت مجازی در ۵ جولای در تایوان برگزار می‌شود. رویداد مذکور آنلاین پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

به‌گزارش گیزموچاینا، در اطلاعیه‌ی منتشرشده در توییتر، اکانت ROG Global اشاره کرده است که علاوه‌بر سری ROG Phone 6، این برند چندین لوازم جانبی گیمینگ جدید و مجموعه‌ای از هدفون‌های بازی را نیز در تاریخ ۷ ژوئن معرفی خواهد کرد. مطمئناً این خبر خوشی برای افرادی است که در اکوسیستم تجهیزات ایسوس غوطه‌ور هستند.

اعلامیه معرفی راگ فون ۶ ایسوس

سری ROG Phone 6 ایسوس جانشین سری ROG Phone 5 سال گذشته است که از ۳ مدل ROG Phone 5 استاندارد و ROG Phone 5 Pro و ROG Phone 5 Ultimate تشکیل می‌شد. هر سه دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ سال گذشته پشتیبانی می‌کردند.

  • اپل بالاتر از مایکروسافت، گوگل و نینتندو سومین شرکت برتر دنیا ازلحاظ درآمد گیمینگ است

امسال نیز انتظار می‌رود ایسوس سری ROG Phone 6 را در ۳ مدل شامل ROG Phone 6 استاندارد و ROG Phone 6 Pro و ROG Phone 6 Ultimate عرضه کند. گفته می‌شود اعضای این خانواده به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول کوالکام مجهز هستند. دلیل موردانتظاربودن تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول، عملکرد و بازده انرژی بهتر آن درمقایسه‌با نسل پیشین خود است.

با تغییر از سامسونگ به TSMC، کوالکام عملکرد CPU و GPU را تا ۱۰ درصد بهبود داده است. کوالکام حتی توانسته است بهره‌وری انرژی را تا ۳۰ درصد برای اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول بهتر کند. این یعنی تراشه‌ به‌طورکلی انرژی کمتری مصرف می‌کند و همین امر به کاهش حرارت و افزایش عمر باتری منجر می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا