بازی

اپیزود ۵ سریال The Last of Us کمی زودتر قابل تماشا خواهد بود

اپیزود ۵ سریال The Last of Us کمی زودتر قابل تماشا خواهد بود

طبق اعلام رسمی اچ‌بی‌او (HBO) اپیزود ۵ سریال The Last of Us دو روز زودتر از موعد یعنی در روز جمعه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن ماه) از راه می‌رسد. البته به شرطی که از مشترکین HBO Max باشید!

مطلب پیشنهادی:چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!یک تئوری جذاب و عجیب
چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

در حالی که The Last of Us رفته رفته با هر اپیزودش مخاطبان بیشتر و بیشتری را جذب و به بحث داغ محافل بسیاری بدل گردیده است، مطلع شدیم جدیدترین قسمت این سریال محبوب به دلیل مصادف بودن با مسابقات سوپر بول روز یک‌شنبه قرار است ۲ روز زودتر از طریق سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس پخش شود. همچنین باید توجه داشته باشید تاریخ پخش اپیزود پنجم از طریق کانال تلویزیونی HBO طبق معمول همان یک‌شنبه ۱۲ فوریه اعلام شده است.

اپیزود ۵ سریال The Last of Us کمی زودتر قابل تماشا خواهد بود - lastech

سریال The Last of Us در واقع با اقتباس از بازی ویدیویی به همین نام به کارگردانی نیل دراکمن ساخته شده، تا به امروز رشد عجیبی در افزایش بیینده داشته است. به طوری که رکورد «بیشترین رشد بیینده بین دو قسمت اول» آن هم بین آرشیو بزرگ سریال‌های اچ‌بی‌او را از آن خود کرد. این عنوان در دنیایی پساآخرالزمانی روایت می‌شود؛ جایی که جوئلِ قاچاقچی (پدرو پاسکال) ماموریت می‌گیرد تا دختری به نام الی (بلا رمزی) که در برابر تبدیل شدن به موجوداتی شبه‌زامبی مصون است را به آزمایشگاه فایرفلایز برساند. سفری پرماجرا که هر چه بیشتر پیش می‌رود غم‌زده و بی‌رحم‌تر می‌شود.

  • زمان عرضه نسخه پی‌سی The Last of Us Part I یک ماه تاخیر خورد

شما کاربران lastech چه زمانی اپیزود ۵ سریال The Last of Us را تماشا می‌کنید؟ آیا حاضرید برای دسترسی زودتر به آن، اشتراک HBO Max را خریداری نمایید؟

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت اول«وقتی در تاریکی گم شدی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت اول


دی ان اس چیه و چطوری تحریم بازی‌ها رو رفع کنیم؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا