تکنولوژی

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

اپل مدل‌های جدید آیپد را ماه آینده میلادی معرفی خواهد کرد که شامل نسل جدید آیپد پرو با تراشه M3 می‌شود. این مدل برای اولین‌بار از نمایشگرهای OLED بهره می‌برد. اما ظاهراً نسخه 11 اینچی ممکن است به‌دلیل عرضه با نمایشگر OLED با مشکلاتی روبه‌رو شود.

«راس یانگ»، تحلیلگر DSCC در گزارشی اعلام کرده است که میزان تولید نمایشگر OLED برای آیپد پرو جدید 12.9 اینچی بیشتر از مدل کوچک‌تر پرو بوده است.

این تحلیلگر ادعا می‌کند سامسونگ که یکی از شرکت‌های مسئول تأمین نمایشگرهای OLED برای آیپدهای جدید است، با چالش‌های فنی مواجه شده است. راس یانگ معتقد است که این وضعیت می‌تواند روی میزان عرضه آیپد پرو 11 اینچی جدید تأثیرگذار باشد.

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

اپل در عرضه آیپد پرو 11 اینچی اولد با مشکلاتی روبه‌رو است

راس یانگ در گزارش‌های قبلی خود پیش‌بینی کرده بود که عرضه آیپد پرو جدید به‌دلیل محدودیت‌های تولید نمایشگرهای جدید، به‌تعویق خواهد افتاد. انتظار می‌‌رود ال‌جی تمام پنل‌های اولد 12.9 اینچی را تولید کند. البته در نظر داشته باشید که هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ، پنل‌های 11 اینچی را تولید خواهند کرد.

علاوه‌بر نمایشگرهای OLED، انتظار می‌رود نسل جدید آیپد پرو از طراحی باریک‌تری نیز برخوردار باشد. اپل یک رویداد ویژه را برای 18 اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی کرده است تا آیپدهای جدید را معرفی کند. علاوه‌بر آیپد پرو جدید، خبرهای غیررسمی منتشر شده است که می‌گوید این شرکت برای اولین‌بار آیپد ایر 6 را با تراشه M2 و مدلی با صفحه نمایش 12.9 اینچی معرفی خواهد کرد.

در نهایت، اپل همچنین درحال کار روی صفحه کلید جادویی به‌روز‌شده برای آیپد پرو جدید است. طبق گزارش‌های متعدد، مجیک کیبورد جدید آیپد پرو را بیشتر شبیه یک لپ‌تاپ می‌کند و از یک قاب محکم‌تر با آلومینیوم استفاده می‌کند.

همچنین اپل پنسل 3 نیز در راه است که براساس اطلاع برخی منابع آگاه بازار، از ژست‌های فشاری جدید و ادغام با Find My network اپل پشتیبانی می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا