بازی

اپراتورهای بیشتری به Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد

اپراتورهای بیشتری به Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد

با وجود اینکه Rainbow Six Siege در حال حاضر شخصیت‌های قابل بازی زیادی دارد، یوبیسافت مونترال اعلام کرده که به این زودی‌ها دست از اضافه کردن اپراتورهای جدید برنمی‌دارد.

اگر اخیرا حساب نکرده‌اید که چه تعداد اپراتور در بازی وجود دارد، باید گفت که تا فصل دوم از سال هفتم (تحت عنوان Vector Glare)، تعداد ۶۴ اپراتور برای بازی کردن در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:بهترین تنظیمات برای بهبود تجربه‌تان در Rainbow Six Siegeبه بهینه‌ترین شکل رقابت کنید
بهترین تنظیمات برای بهبود تجربه‌تان در Rainbow Six Siege

الکساندر کارپازیس، مدیر خلاقیت تیم ساخت بازی Rainbow Six Siege، در این‌باره گفت:

هنوز همه ماجرا را ندیده‌اید. تیم ایده‌های زیادی برای انتشار شخصیت‌های بیشتر دارد و ما در ایجاد تعادل بین این اکوسیستم گیم‌پلی و گجت‌ها خوب عمل کرده‌ایم؛ به‌طوری که مهم نیست در کدام جبهه بازی می‌کنید، هر کسی که در یک تیم پنج نفره باشد، می‌تواند تاثیرگذار باشد، در حالی که همیشه یک دشمن مخصوص به خود را نیز دارد.

متیو لاکوم، طراح بازی افزود: «اگر به ایده‌هایی که قبلا با Sens و Azami داشتیم نگاه کنید، نشان می‌دهد که هنوز پتانسیل‌های بکر زیادی وجود دارد.» او ادامه داد که تیم قادر است خیلی سریع اپراتورهای جدید خلق کند، زیرا آن‌ها می‌توانند اپراتورهایی بسازند که یک مشکل را به روش‌های مختلف حل کند.

لاکوم گفت:

این موضوع طرح‌های گیم‌پلی و فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند. بنابراین ما فضای زیادی برای ایجاد اپراتورهای جدید داریم.

Rainbow Six Siege

کارپازیس در انتها گفت:

در زمینه بالانس، فکر می‌کنم خیلی راحت کار خودمان را انجام می‌دهیم. به مانعی برخورد نکردیم و همانطور که گفتم، ایده‌های جدید همچنان مطرح می‌شوند. اما بستگی به آنچه جامعه بازیکنان می‌خواهند دارد.

آیا دوست دارند که شخصیت‌های بیشتری را در بازی ببینند یا چیز دیگری می‌خواهند؟ ما همیشه آن چیزی که در هر فصل ارائه می‌دهیم را مطابق آنچه بازیکنان از ما می‌خواهند، تنظیم می‌کنیم.

فصل دوم از سال هفتم بازی Rainbow Six Siege همین ماه شروع می‌شود و اپراتور جدید Sens، نقشه جدید Team Deathmatch، منطقه آزمایش تیراندازی و بتل پس جدید را اضافه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا